JIPPIE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

JIPPIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 18:39

Hoera ik mag een paard leasen van mijn vriend!
Alleen is €300 euro nog een beetje teveel per maand dus moet ik iemand zoeken die samen met mij een paardje wilt leasen. Tenzij ik mijn ouders kan overhalen om die andere €125,00 euro te betalen, maar ik denk van niet. JOEPIE!

Karnat is er eindelijk!


Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:42

Hoezo moet je daar toestemming voor krijgen van je vriend Verward

Maar in ieder geval gaaf dat je een paardje gaat leasen!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:45

Zo das zeker niet goedkoop.....maar ik hoop dat je het gaat redden Lachen

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 18:50

Nou mijn vriend gaat over de financiele gedeelte. Aangezien hij het meeste inbrengt dan heeft hij bij grote uitgave (zoals een paard) ook toch wel een zeer grote inbreng.

Karnat is er eindelijk!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:03

Is er geen goekoper lease paard te vinden?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 19:13

€ 300 per maand, dat ben ik nog niet kwijt aan de stalling e.d voor Lennon
Denk wel dat het mogelijk moet zijn om goedkopere leasepaarden te vinden...

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 19:27

Leasen is maar 35 euro maar ik moet dan ook stalling betalen. Mag wel 5 x in de week rijden.

Karnat is er eindelijk!

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:28

Wat een hoop geld voor een paard waar je maar 5x in de week op mag rijden!!?? en die andere twee dagen dan?? rijdt er dan iemand anders op??

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:15

Het is wel erg veel geld ja,maar mischien vind je nog iets goedkopers!
En nou maar hopen dat het doorgaat Lachen

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 09:32

Tiamo: waarschijnlijk elke ga rijden maar ik moet alles nog navragen enzo. Ik wil graag op de manege blijven waar ik nu rij. Ze is dan wel helemaal van mij, bij andere manege's in de buurt rij je (wel voor goedkoper) 3 keer in de week en de rest van de week rijden ze gewoon in de les.

Karnat is er eindelijk!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 09:44

leuk zeg!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 09:50

Bij ons "leas" je een paard voor 125 euro. INCL stalling!
DA en normale hoefsmid betaal je niet, alleen als je ijzers wilt moet je zelf betalen.
Rijden wanneer je wilt, paard is dan gewoon helemaal van jou en wordt dus ook uit de lessenn gehaald

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 10:08

gaaf man voorje

So close,
no matter how far.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 10:24

Leuk voor je, maar ik vind het wel een heleboel geld. Voor dat geld hebben wij vier paarden staan thuis...Knipoog (excl. hoefsmid/veearts/ontwormen etc.)
Ik snap dat het op een manege duurder is, maar ik vind 300 euro wel een heleboel geld. Zijn er zoveel faciliteiten ofzo Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 10:43

Inderdaad, net wat iedereen zegt, gefeliciteerd dat je vriend het grootste deel van de kosten wil doen maar wat nog beter is, zet die €300,- dan lekker opzij per maand voor het sparen van je eigen paard? Het is héél veel geld hoor!
Ik ben op een gegeven moment opgehouden met lessen omdat ik mijn geld wel beter kon gebruiken. Een dikke maand later had ik Gam al. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:24

Hoi allemaal,
Ik heb in Barendrecht een manege gevonden waar je kan leasen voor 166 euro met 3 lessen. Wel goedkoper, toch? Dan kan ik kiezen *denk ik* of ik de rest zelf rij of meer lessen erbij ga nemen. Ik ga straks nog even bellen denk ik. Of langs gaan. Wel jammer dat ik weg moet bij mijn manege hier 5 minuten fietsen vandaan!

Karnat is er eindelijk!

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:26

gomir schreef:
Zijn er zoveel faciliteiten ofzo Verward


Nee eigenlijk niet. Alleen maar een binnenbak, een buitenbak waar je niet in kan rijden en een longeerbak. Bij Barendrecht heb je 3 bakken!! En ze hebben daar een Gelders paardje *gni*. Ze hebben daar volgens mij geschikte dressuurpaarden ( zie: http://www.hippischcentrumbarendrecht.nl/man_paard.html)

Ps: welke lijken jullie wat? Ik vind Yes of Armstrong wel een poepie (alleen afgaan op foto is niet goed, maarja ...)

Karnat is er eindelijk!

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 11:31

Ja, gefeliciteerd. Bij ons kun je op de manege ook een pony leasen maar dan loopt de pony ook zijn lessen mee en verder mag je er zoveeel meedoen als je zelf wilt. De kosten weet ik niet maar in ieder geval tussen 75 euro en de 120 euro. Ik vind het een hoop geld, ik zou dan ook voor een eigen pony sparen, want voor die 300 per maand x 6 maanden = is al 1800 euro en voor dat geld vind je gemakkelijk een goed paardje.

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:32

Hmm ik heb net gebeld... Dat leasen betekent dat je dan alleen 3 lessen op hetzelfde paard heb. Dat is dan toch duur? Drie keer in de week op hetzelfde paard voor €166 euro! Een les is .. €16 euro. Hoe bedoel je je klant NAAIEN! Je hebt je paardje dan niet zelf, je kan er niks anders mee doen behalve 3 x in de week lessen op hetzelfde paard! Pff... Bij Charlois is het paardje tenminste nog helemaal voor jezelf.

Karnat is er eindelijk!

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 11:34

Larissa: een paard kopen is niet duur, maar wat dacht je van onderhoud, spullen, stalling, DA enzo? Daar gaat veel kosten inzitten en dat kunnen we niet opbrengen zolang ik niet full time werk. En ik moet zeker nog anderhalf jaar naar school. Mijn probleem is ook dat ik niet kan wachten Haha! . Als ik iets wil dan wil ik het liefst gisteren al gedaan hebben.
*gni*

Karnat is er eindelijk!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 12:12

Ik zal als ik jou was nog even verder zoeken!! Bij mij huur jee neen paard vor 90 euro per maand en dan is ie ook helemaal voor jou! ik vind 300 euro heel erg veel geld! Dat is wel 660 gulden per maand he Scheve mond !!
Mar ik wens je veel succes met zoeken verder!

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 13:06

Nou ik heb dus een advertentie gezet op drie site's, hopen dat dit iets opleverd Haha!

Karnat is er eindelijk!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 15:51

Hopen dat er veel reactie op komt ,dat je veel kunt kiezen want er moeten idd veel goedkopere leasepaarden te vinden zijn!

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:21

Ik hoop dat je snel iets vind!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:53

Danijelle schreef:
Larissa: een paard kopen is niet duur, maar wat dacht je van onderhoud, spullen, stalling, DA enzo? Daar gaat veel kosten inzitten en dat kunnen we niet opbrengen zolang ik niet full time werk. En ik moet zeker nog anderhalf jaar naar school. Mijn probleem is ook dat ik niet kan wachten Haha! . Als ik iets wil dan wil ik het liefst gisteren al gedaan hebben.
*gni*


Als je nu 300 euro voor een leasepaard kunt betalen kun je naar mijn idee ook een eigen paard onderhouden Verward
Het enige is dat je nu dus niet moet leasen, maar dat geld apart moet zetten en eventueel nog wat extra sparen door een bijbaantje Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, DDD3, Elegance_, Lanoca, Lucia88, MairiMacBran, OmgiliBot, Paardje02 en 151 bezoekers