Eerste privé westernles

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dapperdier

Eerste privé westernles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 22:17

It finally happened! De aanhouder wint. Ondanks dat de bak best nog wel bobbelig en bevroren was en dat de gevoelstempratuur ver beneden het vriespunt lag zou 't heve! ( drie keer hebben we de afspraak verschoven!)

A en M waren vroeg bij de stal... te vroeg want ik... ook al vroeg, was nog niet klaar met Blizz. Maar onder het genot van een warm kopje kof heb ik Blizz opgezadeld en zijn we daarna de kou in gegaan. Het is vooral bij stappen gebleven, maar dat is wel goed want we hadden basis dingen om aan te werken en A. moest natuurlijk eerst even zien wat we konden.

Ik was best wel nerveus, nou nee dat is niet het goede woord, ik vond het spannend want had geen idee of ik alles wel goed deed. Maar dat bleek best wel in orde. We hebben voorla gewerkt aan Blizz zijn nageeflijkheid en tot mijn grote verbazing merkte ik meteen verschil bij het doen van de oefening. A. gaf heel veel verschillende dingen op om te doen en wist goed uit te leggen waarom ik iets deed en hoe het voor Blizz voelde. Dat was even aftasten, maar ik heb echt het gevoel dat ik het begreep.

Ik heb zin om hier aan te gaan werken met Blizz en dan zijn achterwaarts ook te verbeteren. Nu nog wachten tot het weer wat warmer wordt en de bak wat begaanbaarder... wat zou dat heerlijk zijn.

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie