Verslag van me bij Percy (Alexandra en Parcival)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Verslag van me bij Percy (Alexandra en Parcival)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:55

Vandaag was t dan zover! Ik ging op parcival rijden, de dag begon al goed... trein gemist! Maar mn ma was zo lief mij helemaal tot Weert te brengen en daar na enig speurwerk van beiden kanten elkaar gevonden! Eerst nog even wat koffie gedronken etc bij Alexandra en dr knusse boerderijtje met heel veel poezen en twee lieve honden!

Na een uurtje ofzo hoepelde mn ma eindelijk op en konden wij naar de paarden Lachen Parcival is dus echt groot! Hij lijkt veel groter als 1.64, mede door zn giga hoofd en aftekeningen denk ik. Jammer dat zn manen, staart en sokken aangevreten waren, maar verder is het een supermooie tinker(reus Lachen )

Parcival uitgebreid gepoetst op stal, wat niet veel mocht baten, meneer bleef vies Haha! Toen opgezadeld en dr'op! Alex op de fiets mee en op naar de binnenbak 2 km verderop. Ik had al gauw in de gaten hoe parcival overal op reageerde, over het algemeen heel relaxt Lachen Wel heel soepel met zn nek etc en hij zat vrijwel uit zn eigen met zn neus tegen zn borst... Dus proberen zn hoofd wat omhoog te halen, nou eh daar bleef ik nog wel even mee bezig. Stap, draf en galop, alles zat heerlijk! En ik voelde me echt op mn gemak bij hem! Ook nog even een paar sprongetjes gemaakt, gingen voor mijn doen gemiddeld, maar hij deed het goed!

Alexandra heeft uitgebreid foto's gemaakt met haar digi en gefilmd daarna met mijn digi. Ik hoop dat er nog wat leuke foto's bij haar tussen zitten! Mijn foto's komen woensdag ofzo!

Owja: Mijn voeten kwamen precies tot de rand van zn buik *LOL*


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:59

Hah! Dus niet onder z'n buik uit Tong uitsteken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:05

ik kan niet wachten tot de foto's er zijn!!!

Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:14

ik zil foto's zien!!

Zeg Leon... kan je niet aan het eind van je tour de Tinker een foto verslag uitbrengen...lijkt me leuk, jij hebt zowat elke tinker in nl greden volgens mij.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:50

Hij kwam er niet onderuit, sterker zelfs, zijn benen bleken even lang als die van mij, dat scheelde weer beugelriemen op maat maken:D

Bij het station stond ik in mijn auto op de uitkijk. Er kwamen veel mensen uit de trein maar geen een leek op Leon. Eindelijk zag ik iemand die verdacht veel weg had van Leon maar deze jongen begroette een passerende fietser en iemand uit Etten-Leur kent toch geen mensen in Weert Verward
Toen hij daarna ook nog ging staan praten bij een vrouw die wat verderop stond trok ik de conclusie dat het Leon niet kon zijn. Maar al snel begon de twijfel toe te slaan: hij leek toch wel verrekte veel op Leon. Ik ben vervolgens maar uit mijn auto gestapt om de situatie eens beter in ogenschouw te nemen en toen bleek het Leon toch te zijn, gebracht door zijn moeder Haha!
Moeder had na de rit wel trek in een kop koffie en zo ging ik met volgwagen naar huis. De moeder van Leon bleek een gezellige en spontane prater te zijn en ik mocht haar direct, maar ik geloof dat Leon op een gegeven moment meer zin had om Parcival te zien dan naar de gezellige verhalen van zijn moeder te luisteren Knipoog

Na zich verbaasd te hebben over de afmetingen van Parcival en dan vooral zijn hoofd hebben we hem uit de wei gehaald en gingen we op weg naar de binnenbak van mijn vriendin. Gisteren had ik hem flink aan het werk gezet want ik wilde wel dat hij een beetje relaxt zou zijn. Dat harde werken en een grote man op hem deden het wel. Hij was echt superbraaf Lovers
Leon reed hem netjes rond en tja, die hindernissen. Mijn vriendin is fokker en trainer van springpaarden en het hindernismateriaal is daardoor rijkelijk aanwezig. Ik heb een van de kruisjes toch maar iets naar beneden gezet en daar ging Leon over de hindernis Lachen
Alleen heeft mijn vriendin een fantastische lichtinval in haar bak, geweldig om te rijden maar een stuk minder voor een digitale camera. Uiteindelijk heb ik maar gefilmd met Leon's camera. We zijn weer rustig naar huis gestapt en ik geloof dat Parcival wel een beetje moe was.

Het was in elk geval heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 05:50

Hee wat leuk!!
Parcival is een super tinker!! Lachen echt een knuffeltje Lovers
Volgens mij is er niemand die hij niet kan overhalen hem lief te vinden met die blik in zijn oogjes Knipoog

groetjes Danielle

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 09:23

hey leuke bijdrage aan het verslag alexandra! Het is heeel erg zekersteweten voor herhaling vatbaar Haha!

Enne signe: dat is misschien wel een leuk idee, ik ben alleen niet zo creatief Hyper!

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:03

he Tinker tourder wanneer kom je bij ons langs? kun je ook eens kennis maken met Dana en Bon z'n rij kunsten. Nee hoor moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar je bent wel altijd welkom hoor

de tweede keer is veeeeeeeeeeeeeeeel beter

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:09

De foto's staan inmiddels bij ITP

[ITP] Snowdon op Parcival

Kunnen jullie eindelijk het bewijs zien dat de benen van Snowdon er toch niet onderuit kwamen Knipoog

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:11

Maar van het zomer moet je ook nog weer naar Enschede/Losser komen want je moet ook nog Fletje hobbelen Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:45

Ik wilde al zeggen, met korte beugelriemen niet onder de buik uit zeker! Klinkt weer als een gezellig dagje, je blijft ook aan de gang Leon! Zit je eigenlijk nog weleens op school? Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:55

dat vraag ik me ook af doe je behalve meeten en snowdon nog wat? je programma zit volgens mij barstensvol. wordt toch wle eens tijd dat je mijn koe ook eens komt berijden, ze voelt zich nogal achtergesteld bij de andere bokttinkers.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, BranwenGC, Maanon_, Mark0919, Myrthe_bz, Wil_Fem en 44 bezoekers