Mannen rare wezens snap er niks van...........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Mannen rare wezens snap er niks van...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 21:23

Mannen snap er niks van.
Heb weer zoiets raars mee gemaakt.
Laat ik even beginnen bij het begin van het verhaal.
Laats kreeg ik een sms van iemand, die gene kon een aantal persoonlijke dingen van mij vertellen dus ik moest hem ergens van kennen, maar had geen idee waarvan.
Toen ik hem ernaar vroeg kreeg ik een vaag antwoord dat was: Hij had mij drie jaar geleden ontmoet en ik had zijn hele leven veranderd?? Vond het een beetje raar verhaal, maar het zal wel dacht ik.
Vorige week belde hij mij op, toen ik hem wederom weer vroeg waarom ik zo’n invloed op zijn leven had gehad. Vertelde hij mij het volgende…………….
Hij had mij gezien bij bekenden drie jaar geleden en was opslag verliefd geworden op mij en omdat zijn leven nogal chaotisch was en hij aan de drank zat durfde hij niet mij te benaderen.
Dus is hij drie jaar lang bezig geweest zijn leven op orde te krijgen en de verkeerde personen waar hij mee omging uit zijn leven te bannen.
Dus nu vond hij het de tijd om mij dit te vertellen………….
Toen ik hem vertelde dat die gevoelens niet wederzijds waren en dat ik helemaal geen behoefte in een relatie heb, antwoordde hij dat ik de vrouw van zijn leven was, dat ik alleen hem moest toelaten in zijn leven. En nu in eindelijk in zijn leven gekomen was nooit meer uit zijn leven mocht verdwijnen……… waarop ik hem zei dat ik geen deel uitmaak van zijn leven dus ook niet eruit kan verdwijnen. En dat ik geen behoefte heb om in zijn leven te komen. Maar de enige reactie die ik daarop krijg dat ik eens moet ophouden ervoor weg te lopen en moet toe geven dat wij voor elkaar gemaakt zijn.
Ik ken die vent geen eens en heb ook geen behoefte hem te leren kennen.
Wist dat mannen rare wezens kunnen zijn maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Pfffffffffff mannen

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:29

Jakkes.
Ik heb laatst een Duitse thriller gezien van ook zo'n vent die geobsedeerd was door een vrouw, hij zei ook "wij zijn voor elkaar gemaakt" enzo.
Creepy.
Wees maar heel duidelijk naar hem. Dat hij zijn leven weer op orde heeft, prima, dat jij misschien zijn stimulans ben geweest, ook prima, maar hij heeft niks te eisen van jou. Jij bent hem daarom niks verschuldigd.
Afkappen die hap.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:34

Wees maar voorzichtig... eens een alcoholist altijd een alcoholist, nuchter of niet. Hij 'leeft' al 3 jaar in zijn wereldje, met jou als kroon.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 22:10

orri schreef:
Wees maar voorzichtig... eens een alcoholist altijd een alcoholist, nuchter of niet. Hij 'leeft' al 3 jaar in zijn wereldje, met jou als kroon.

Hij is al drie jaar bezig zijn plannetje te verwezelijken, dat daar twee partijen voor nodig is heeft hij schijnbaar geen boodschap aan.
Heb hem ook verteld dat ik hier helemaal geen zin in heb, als enige reactie krijg ik dan dat ik niet voor de liefde moet weglopen???
Alleen is voor mij de vraag welke LIEFDE van mijn kant geen liefde, wel ergenis, irritatie, verbazing andere gevoelens NEE die zijn er niet.
Hoop dat hij dat eens gaat accepteren ipv mij te bestoken met sms-jes en telefoontjes. Die ik bod of niet beantwoord maar zelf dat begrijpt hij niet.

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:29

Je moet niet voor liefde weglopen??
Ieh Scheve mond hij klinkt echt niet goed bij zijn hoofd.
Uitkijken hoor!

Hij is echt geobsedeerd en bij zulke personen is het heel moeilijk om hem echt in zijn botte hersens door te laten dringen dat de liefde maar van 1 kant komt.

Heel veel succes!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:35

Helemaal geen aandacht aan schenken, SMS-jes zeker niet beantwoorden en niet met hem in discussie gaan. Afkappen die vent!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:03

Ik zou er toch maar melding van doen bij de politie, voor het geval dat ie kwaad of je wil laten inzien dat niet weg kunt lopen...
Hij heeft jou in 3 jaar tijd waarschijnlijk tot een soort fantasievrouw verwerkt in zijn gedachtenwereld en een beeld van jou gemaakt.
Van Alcoholist naar Shastanist...
Hij stalkt je toch niet? hoop ik.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:14

Brr... dat klinkt best wel eng Scheve mond ... Weet je nu überhaupt wie het is ??
Ik zou maar wel even m´n vriendinnenop de hoogte stellen, je weet maar nooit wat er gebeurd en dan is het wel zo prettig als er mensen zijn die van dit gedoe afweten ! Sterkte ermee!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:27

Maar hoe komt hij aan jouw nummer dan???????

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:37

Jee dit is inderdaad een filmverhaal zeg! Scary.... Bloos Op zo'n moment ben ik blij dat ik niet zo'n lekker ding ben waar alle mannen als een blok voor vallen Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:42

orri schreef:
Wees maar voorzichtig... eens een alcoholist altijd een alcoholist, nuchter of niet. Hij 'leeft' al 3 jaar in zijn wereldje, met jou als kroon.


Helemaal correct. Klinkt me als een frusty freak. lekker links laten liggen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:12

die vent klinkt best psychotisch ja, hij kent je niet persoonlijk maar denkt dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ik zou inderdaad ook maar oppassen. Hoe komt hij aan jouw telefoonnr?

De hond is de betere mens

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:17

Wat een sicko.. Misselijk

Ik zou het even afwachten of hij er mee bezig blijft, anders zou ik de politie bellen..

Deze kerel heeft echt een bord voor zijn kop ter grootte van een flatgebouw. Onvoorstelbaar!! Bloos

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:21

Gatver, wat klinkt dat eng.
Laat iig wat mensen zijn gegevens weten, voor de zekerheid.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:22

Ga alsjeblieft op geen enkele manier met hem in discussie, dat maakt het alleen maar erger.
Ken je hem via iemand anders? Dan zou ik die persoon zo snel mogelijk op de hoogte stellen. De politie kan niet veel in deze situatie tenzij hij echt gaan stalken.

Ik wil je niet bang maken maar doe maar voorzichtig. Weet hij waar je woont?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:51

Idd, zo weinig mogelijk aandacht aan hem schenken. Kan best link zijn! Zulke mensen kunnen ver gaan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:02

Klinkt als een gesprek met de foplijn. Dan krijg je ook eerst een sms-je en vervolgens een ontzettend idioot gesprek met iemand die maar blijft doorratelen. Maar heel specifiek kunnen ze niet op jouw situatie ingaan.

Ik denk dat je met deze optie wel rekening moet houden, want ik heb er vaker over gehoord.

Persoonlijk vind ik dat ze dit soort dingen moeten verbieden Boos! . Ik vind het echt een achterlijke vorm van leedvermaak.

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:11

Dat ben ik helemaal met je eens. Wat een belachelijk iets is die foplijn. Laatst zag ik daar een reclame van op tv toen ik ziek was. Echt te erg voor woorden.
Maar hier is eerst een sms gestuurd en zo werkt die lijn toch niet?

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:31

Klinkt wel link idd..... Je weet maar nooit hoever zulke lui gaan Ik zou het iig aan een paar mensen vertellen en heel voorzichtig zijn, ook zodra hij belt, gewoon niet meer opnemen. Hij weet toch niet waar je woont hoop ik?

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:32

Als dit blijft doorgaan zou ik de politie maar inlichten (zelfs al doen ze niets, zorg dat je verklaring opgenomen wordt, zodat je een poot hebt om op te staan als er wat gebeurd) en je nummer veranderen. Vooral niet met hem in discussie gaan ofzo, hij leeft in zijn fantasiewereldje en je zult hem niet overtuigd krijgen van jouw gelijk. Negeren, negeren en nog eens negeren. Desnoods kan je wel opnemen en hem gewoon laten ratelen, kost hem geld, jou niet.

Wat betreft die foplijn: ik heb er geen verstand van, maar uit jullie posts maak ik op dat het gaat om 1 smsje en dan 1 telefoongesprek. Shasta spreekt van meerdere smsjes en telefoontjes, ze heeft het zelfs over "bestoken". Dat lijkt me dan niet meer zo'n foplijn.
Meisje, wees voorzichtig. Iemand kan een geweldige grap met je aan het uithalen zijn (die ik persoonlijk helemaal niet zo grappig vind), maar evengoed kan dit heel serieus zijn en dan zou ik echt wel oppassen. (ik heb ervaring met iets soortgelijks)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:46

leentje schreef:
Meisje, wees voorzichtig. Iemand kan een geweldige grap met je aan het uithalen zijn (die ik persoonlijk helemaal niet zo grappig vind), maar evengoed kan dit heel serieus zijn en dan zou ik echt wel oppassen. (ik heb ervaring met iets soortgelijks)


Ja, hier sluit ik me dus bij aan. Je weet het niet, dus houdt met beide opties rekening.

Er zijn verschillende foplijnen met verschillende werkmethodes, ze kunnen ook verscheidene keren bellen, het is maar net wat diegene die de opdracht heeft gegeven ervoor over heeft. Je hebt er ook 1, die heet de treiterlijn. Nou dat is het dus echt, want het is absoluut niet grappig. Het is zelfs mogelijk voor de opdrachtgever om met het gesprek mee te luisteren.

Maar wees maar op je hoede, dadelijk heb je nog een stalker achter je aan.

Bescherm de dieren tegen de beesten!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 18:20

sjakie"]
Maar hoe komt hij aan jouw nummer dan???????
[/quote][quote="Percy"]
Weet hij waar je woont?
[/quote]
Hij woont bij mij om de hoek en mijn telefoonnummer staat in het telefoonboek en als je dat nummer belt krijg je mijn antwoord apperaat en je raad het al daar vermeld ik mijn mobiele nummer.

[quote="Percy"]
Ken je hem via iemand anders? Dan zou ik die persoon zo snel mogelijk op de hoogte stellen. De politie kan niet veel in deze situatie tenzij hij echt gaan stalken.
Ik wil je niet bang maken maar doe maar voorzichtig.
[/quote]
Ik ken hem via mijn vader, hij kwam met zijn zatte kop in het ziekenhuis toen mijn vader op sterven lag. Door dat gezeik van hem heeft hij ook weer oude herinderingen boven gehaald en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.

[quote="Percy schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens. Wat een belachelijk iets is die foplijn. Laatst zag ik daar een reclame van op tv toen ik ziek was. Echt te erg voor woorden.
Maar hier is eerst een sms gestuurd en zo werkt die lijn toch niet?

Die foplijnen ken ik wel heb er eens heen gebeld om te horen wat het was, vind dat ze erg ver gaan in hun "foppen" Je kan daar iemand veel leed mee bezorgen, van mij mogen ze verboden worden. (niet altijd krijg je eerst een sms waar ik heen heb gebeld kies je een "fopgesprek" en ze bellen die gene en jij kan dan mee luisteren en evt ingrijpen in het gesprek.)
Was het maar een fop of treiterlijn, maar helaas hij meent alles wat hij gezegt heeft.
Kreeg met valentijn een kaartje met de tekst:
On Valentine's day Iwill give you the key of my heart...........
NET OF IK DAAROP ZIT TE WACHTEN Pffffffffffff Extreme duivel

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:37

wat vervelend voor je. ik heb ook een relatie gehdmet iemand zoals jij beschrijft. hier is heel moeilijk van los en vanaf te komen. we zijn nu bijna een jaar uit elkaar en nog steeds telefoontjes, smsjes enz...........
ik ga er verder ook niet op in, geen discussie maar gewoon duidelijk zijn dat het geen zin heeft. mooie woorden daar zijn ze enorm goed in.
blijf helder!, suc6 ermee deze mnsen hebben echt een plaat voor hun hoofd Frusty

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:02

heeee sas Knipoog niet zo druk maken, joh..... gewoon ''nuchter'' blijven (en als iemand dat is, ben jij het wel)

Maareh... jij bent altijd zo aardig... je moet hem gewoon eens een keer goed de waarheid zeggen & desnoods echt ronduit BOT gaan doen Lips are sealed

sterkte... don't worry... na regen, echt waar, binnenkort is het lente!!!! Knipoog
En zo'n vent moet gewoon uit je leven verdwijnen !!!! Scheve mond

groetjes & see you soon !

op de avatar zie je Sallyman!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 20:13

Zo heb vandaag ff een brief opgesteld.........en bij hem in de brievenbus gegooid.............

Hallo .......
Ik vind dit hele verhaal nogal bizar en vreemd.
Je bent verliefd geworden op je eigen fantasie, dat alles staat verder los van mij.
En het is alles behalve wat jij beweerd ECHTE LIEFDE, om van iemand te kunnen houden moet je minimaal degene kennen en je kent mij niet eens.
Ik heb geen behoefte aan contakt. En dat is niet zoals jij beweerd dat ik niemand of liefde wil toe laten in mijn leven. Maar ik heb geen behoefte aan contakt met jouw, ook niet door middel van sms-jes of telefoontjes of kaartjes of wat dan ook.

Frusty Ik hoop dat dit voldoende is om in zijn botte kop door te dringen

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, dezzie, Marcato, Ponytante, ShaNel16 en 115 bezoekers