Klus-update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Klus-update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 09:23

Hier even een kleine klus-update van ons nieuwe optrekje:
huiskamer: alleen lamellen nog en dan issie klaar
slaapkamer: alleen rolgordijn nog en dan issie klaar
slaapkamer 2: alleen rolgordijn en vinyl en dan issie klaar
gang: alleen vinyl en dan issie klaar
keuken: 100 jaren plan zolang ze de kraan en afvoer niet komen monteren. Zucht, grom grom...

Dus met een beetje mazzel en hard doorwerken kunnen komend weekend de eerste spullen verhuisd worden.

Moet wel zeggen dat we de afgelopen 3 dagen van 9-22 uur bijna non-stop zijn doorgegaan met 4 man. We zijn het eerste appartement wat afgelopen week is opgeleverd wat al bijna af is.

Kleine indruk:
Woonkamer: 1 muur witte steenstrips, overige muren toscaans terracotta stucwerk (beide in behangvorm) en op de vloer leisteen vinyl in donkere kleur (donkergrijs).

Gang: donker en lichtgrijs behang en traanplaat vinyl op de vloer, als lampen komen er draken te hangen.

Slaapkamer 1: 3 muren terracotta rood/bruin en 1 muur tijgerprint (ik lieg niet) echt een super afrikaans sfeertje met donkerblauwe vloerbedekking tegen zwart aan.

Slaapkamer 2: geel/terra stucwerk in behangvorm en er komt vinyl (of laminaatmotief uit ons oude huis, of leisteen wat we nog over hebben, moet vandaag ff passen)

Zometeen weer die kant op, dus als jullie me weer ff missen ......

Toedeledokie,
Het klusteam.....

Viv

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:27

Knap hoor. Na 4 jaar klussen liggen er nog teveel afwerkklusjes open. Ik eloof dat we volgende week marmer voro de douche gaan halen. weer een nieuw project. Hopenlij ktussen nu een een aantal weken alles boven voldoende geplamuurd, geschuurd en gegrondt. Als dit huis klaar is ben ik dood....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:54

Tjee, na twee en een half jaar in ons "nieuwe" huis, moet ik nog veeeeel meer klussen dan jij. En ik heb een zin Hartstikke goed, dat je zo fanatiek bezig bent geweest. Wou dat ik twee jaar geleden de moed had gehad om door te zetten, nu blijft het er steeds bij. Ik moet toch maar weer eens wat energie verzamelen en aan de slag gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:57

Jeeeeeeeeeeeee wat gaan jullie hard!!! Leuk hoor! Ik hoop dat jullie het daar enorm naar jullie zin zullen krijgen!!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:18

Mijn vorige huis was binnen 4 weken helemaal geverfd en klaar. Dit huis had iets meer nodig en ook ik ben de motivatie kwijt. Erg kwijt. Ligt begraven onder de berg zand in mijn tuin denk ik.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:34

Hé, klinkt goed allemaal! Wat is het snel gegaan!!!
Gaaf hoor een tijgerprintje op de muur, ik houd wel van aparte dingen in huis. Onze slaapkamer is nu knalblauw met witte wolkjes! Slapen Op het moment dat ik het zat ben, gaat er gewoon weer wat anders overheen. Sommige dingen moet je gewoon uitproberen!
Succes nog