Vehuizen naar een nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Vehuizen naar een nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 13:28

Zaterdag 1 maart om 09.00 uur is het zover... dan gaan Omar en ik verhuizen naar onze nieuwe stal in Oostaan bij 't Twiske. Ik kan niet wachten tot het zover is...

Omar en ik hebben al een paar maanden op een boerderij in Oostzaan/'t Twiske gestaan voor we naar onze huidige stal zijn verhuisd in Aalsmeer. Ik heb behoorlijk heimwee naar 't Twiske omdat mijn vriendin/rijmaatje daar nog staat op onze oude stal. Ik vond het sowieso te druk en onrustig op onze huidige stal, dus heb de knoop doorgehakt en nu gaan we dus naar een iets kleinere en rustigere pensionstal met dezelfde faciliteiten als mijn huidige stal. De nieuwe stal heeft veel voordelen voor Omar, mijn bijrijdster en mezelf. Mijn bijrijdster was helemaal gelukkig want die woont op 5 min. afstand en haar nichtje met paard woont zo'n 100 m. van onze nieuwe stal dus zij heeft ook meteen een rijmaatje Haha!

We worden zaterdagochtend om 09.00 uur opgehaald en ik ben van plan om 's middags als het mooi weer is meteen 't Twiske in te rijden.. ben benieuwd hoe Omar zal reageren en of hij het zal herkennen. Kan hij meteen even zijn te veel aan energie kwijt. Ben wel erg nerveus, nog 11 dagen.....

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:18

Spannend hoor! Ik sta nu ook op een kleine stal en het is veel persoonlijker en gezelliger Lachen

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:27

oh leuk joh! spannend hoor!
ik vind persoonlijk kleinere stallen veel gezelliger, lekker knus enzo. maar het kan zijn dat grote stallen ook super knus zijn, maar die heb ik dan nog niet echt ontdekt

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 10:40

Zo klein is de stal niet hoor Haha! 92 paarden maar het gekke is dat het niet lijkt of er 92 paarden staan... het is heel rustig op het terrein. Een vriendin van mij staat daar al een aantal jaren op stal en heeft het prima naar haar zin. De stal waar ik nu sta daar staan 240 paarden dus 92 paarden is voor mij een kleine stal *LOL* Haha!

Ik heb er zo'n zin in om te verhuizen Hoop dat Omar er ook zin in heeft Verward

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:46

92 paarden? Nou dat is dan zeker geen kleine stal. Ik sta maar met 2 andere paarden op stal die allebei dezelfde eigenares hebben.

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 08:56

Succes. Inderdaad een aardig verschil in grote.