Fitz is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:20

Jeetje, had ik niet verwacht maar ik had je andere topic ook niet gelezen.
Het lijkt mij een goede oplossing en hou ons op de hoogte maar ik hoop dat je straks de draad weer oppakt want wat ik van je gezien heb en over je gehoord heb zou het zonde zijn als je stopt!!!Maar...je moet wel willen!!!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 20:48

Natuurlijk kon ik het vandaag niet laten Knipoog en gewapend met een zakje winterpenen ging ik als Pennymeisje na mijn werk even wortels brengen Haha!

Fitz was nogal van slag, hij at slecht en stond af en toe te gillen.
Omdat hij nogal 'een gevoelig typje' was volgens hen, hebben ze hem alleen gelongeerd vandaag.
Mijn gevoel dat hij daar goed staat wordt iedere keer weer versterkt. Ze zijn echt begaan met Fitz, getuige ook het feit dat ze 's avonds laat nog eens waren gaan kijken of hij wel gegeten had.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:24

He hallo
Gek he dat je paardje weg is?
Ik ken het gevoel hoor, na mijn ongeluk moest ik gaan zoeken naar iemand die ko ging rijden.
Ik had 2 mogelijkheden 1, ko op stal laten staan dat mijn instructeur hem kon rijden maar die had helaas niet genoeg tijd om hem elke dag te doen.
2, ko door iemand anders laten rijden op een andere stal.
Nou het laatste is eht geworden dus, alleen ko staat nu wel heel ver weg Lotje heeft hem meegenomen naar Zweden, wat in mijn situatie beter is vanwege de rust die ik mijn arm moet geven.
Maar het is zo raar in het begin!
De eerste weken kom je erachter hoe onwijs veel tijd er in die paarden zit Haha!
Ik verveel me een beetje heel erg nu !
Maar sterkte !

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:10

Raar, die lege box op stal. Nu hij weg is merk ik pas hoe vaak ik even langs hem loop om hem een knuffel of wat lekkers te geven...
Ik hoop maar dat 'ie daar snel gewend is en ze lekker met hem aan de gang kunnen.

Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden, een maand geen paard, lijkt me ook erg raar!
Wel lekker dat je gewoon langs kunt gaan als je dat wilt en 'm even fijn een knuffel kunt gaan geven als je daar behoefte aan hebt!

Wat dat breien betreft, als je tempo een beetje hoog is wil ik ook wel een mutsje, sjaaltje en wantjes bestellen, want ik vind het nog knap koud zo 's avonds op stal!!! Haha!

Geef je hem van de week ook even een dikke knuffel van Fie en van mij???

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:47

Hey, heb dit helemaal gemist geloof ik, schrok een beetje van de titel, maar valt dus mee.

Gaat helemaal goed komen zo te horen, over een tijdje heb jij er ook weer helemaal zin in, komt alles weer op z'n pootjes terecht!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 08:25

En als je zin hebt om hier nog eens langs te komen in je paardloze tijd: je bent van harte welkom. Jurga kan nog steeds mee voor een stapritje in het bos hoor Haha!.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:26

He da's effe wennen zo paardloos ineens.......hoe kom je in vredesnaam je dag door Haha!
Fijn dat ze zo goed op hem passen! Het komt vast goed!