top-deal!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly

top-deal!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 16:33

Jahaa, ik ben nu echt blij.
Mijn verzorger (frances_boo hier op bokt) was laatst tijdens het lopen een man tegen gekomen en die had verteld dat hij nog wel een landje had voor die onderkruipsels van mij.
Ik dus net die man bellen en we mogen voor niks op het land staan, mits we zijn konijnen voeren als hij zelf een dagje niet kan.
Is dat een goeie deal of niet?

Fran

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

frances_boo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:44

hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhaha Haha!
alsjeblieft hoor!!! Haha! die man kwam zo naar me toe: heey, hoeveel pony`s heb jij?? ik zo : 2 [verzorg] en toen zei hij: oowh, ik heb misschien wel een landje voor je, op het westeinde werk ik bij een man die niet zoveel meer kan en dat zal ik wel een keer vragen of je daar kan staan! dus ik mijn adres gegeven [beetje dom, maar ook weer niet want nu hebbe we een landje, maar misschien was het wel een kinderlokker ofzoiets Verward Knipoog ] want dan kon hij langs komen als hij het wist, en ja hoor, zaterdag kwam hij aan de deur, maar ik was er niet [weet niet meer waar ik was] en me vader deed open en die man had dus ff zijn adres op gegeven + telefoon-nummer, en ik net tegen Renee [Polly] gezegt wat het adres enzo was, en zij gebelt en nu hebbe we een landje Haha! Haha! Haha! vor niks nogwel!!! Haha! ja de konijnen voeren! maar dat is wel een gelukkie!! want wat is er mis met konijnen voeren?? Verward nix toch??? maarre Renee ik ben ook heel blij hoor!!! Haha!
ALSJEBLIEFT RENEE Kusje kusjes frances Pling Pling Pling

And When We Meet Again.. Then I Take You In My Arms, and Embrace..

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:59

Das inderdaad super zeg! Jeetje daar kom je makkelijk vanaf. Daar zou ik ook wel konijnen voor willen voeren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie