Éindelijk heb ik mijn droompaard gevonden. Toen ik hem zag wist ik meteen dat hij het paard is wat ik zoek. Vervolgens was het eigenlijk al snel duidelijk dat hij naar Nederland mag komen

Naast mijn pony Coco Chanel, die sommige Bokkers misschien wel ( her) kennen, ben ik gaan zoeken na een tweede paard.
Na een hele tijd ben ik er achter gekomen dat het gemiddelde type paard hier in Nederland niet mijn type paard is. Ik ben mijn gevoel achter na gegaan, heb de knoop doorgehakt en ben op 15 november, samen met mijn moeder ( die ik enorm dankbaar ben ) in het vliegtuig naar Portugal getapt. Een tijd geleden heb ik contact opgenomen met Lusitana hier op Bokt. Zij heeft mij heel veel kunnen vertellen over het Lusitano paard. Zij heeft samen met haar collega voor ons bemiddeld en ons in Portugal ook begeleid.
Dit is heel goed verlopen en ik ben héél blij dat ik via hen bij Urbino uit ben gekomen!
Urbino is een Perlinokleurige Lusitano cruzado van 6 jaar oud. Zijn moeder is een Lusitano en zijn vader is een Lusitano met 25 % Arabisch bloed.

Nu wachten tot alle laatste dingen geregeld zijn en hij naar Nederland kan komen!