Stijgeren in het Dijkgatsbos.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DendroFleur

Stijgeren in het Dijkgatsbos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:41

Gisteren zijn Ramony en ik en Fleur met haar verzorgster Astrid naar het Dijgatsbos in Wieringerwerf geweest. Het was de eerste keer dat ik hier met Ramoon kwam en in het begin was ze een beetje gespannen. Vooral als je opeens midden in een bos een soort bunker tegen komt.
In dit bos zijn allerlei hindernissen gemaakt. Omdat ik nog niet zo'n held ben met springen heb ik ze deze keer nog overgeslagen en alleen heuvel op en af gedaan en natuurlijk het plateau op en af. Tegen Astrid gezegd dat Fleur totaal niet bang is van water en ze dus voor me de waterbak een stukje in moest rijden. Blijkt dat zij het zelf eng vind en stopt. Sta ik daar met Ramoon te knoeien. Gelukkig ging ze vrij snel drinken en slaan met haar benen. Water vindt ook zij dus niet eng.
Nadat we een rondje hadden gereden wilde ik nog een keer naar de waterbak. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Astid ging verderop dressuren en Ramoon zat dus alleen achterom te kijken en niet op mij te letten. Ik dus boos, zij boos. Toen bleek dat ze een aardig sterkere achterhand heeft gekregen. Ze kwam namelijk twee keer stijl overeind. Astrid gillen, ik nog bozer.
Uiteindelijk nog een slootje gesprongen en daarna weer naar huis.

Vandaag weer gewoon in de bak gereden en gelukkig heeft ze niet het vertrouwen in me verloren en gedroeg ze zich weer prima (afgezien van een keer wegspringen).

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst
Speciaal voor appaloosaliefhebbers in Noord-Holland en omstreken http://www.facebook.com/#!/NoordHollandseAppaloosa

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie