Ik ben weer terug uit Italie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Ik ben weer terug uit Italie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 19:13

ik ben vandaag samen met mijn ouders weer terug in Nederland. Naar een verblijf van 6 maanden kan ik weer heerlijk in mijn bedje slapen!!! Ik ben tuurlijk gelijk ff naar mijn shet gegaan hij is in Nederland gebleven, omdat ie nog zo jong was en nou meer dan 10 uur met zo'n beestje reizen is ook geen pretje maar het terugzien was echt geweldig, heel de stal was versiert Pling en mijn donderstraal was voor een keer helemaal keurig, hij gedroegt zich als een echte heer hoor Schijnheilig ben een echte trotse baas Haha!
Toen nog even naar de manege gegaan en heb High Spirited weer vreselijk verwend Scheve mond goh twas weer echt liefde op het eerste gezicht Lovers alleen gister moest ik afscheid nemen van mijn verzorg Lusitano Il Princessa Huilen daar denk ik dus niet graag aan terug, zal binnenkort even foto;s van princess op bok zetten want tis echt een plaatje om te zien joh Kwijl nou ik ga weer naar Speedy mijn super shet, want heb hem vreselijk gemist *LOL*

groetjes een gelukkige Marleen

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Cowgirl, Dartel, dezzie, joyce83, Ponytante, Salinah, ShaNel16 en 115 bezoekers