brechje was echt een verschrikking vandaag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

brechje was echt een verschrikking vandaag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:07

We zijn dus Brechje aan het inrijden en ze liep al een tijdje voor de kar (nou ja in het tuig). We gingen maar weer eens een keertje in het tuig oefenen, want het achterste weiland stond toch leeg en konden we daar mooi rondjes lopen. We gingen wat sleepwerk doen en gingen een keer met een autoband i.p.v onze slee Tong uitsteken Brechje was echt super dwars en steeds maar achteruit lopen en luisteren was van een andere demensie volgens mij Scheve mond Als ze eenmaal goed luisterd en vooruit gaat, blijft ze ook netjes vooruit lopen (ze is al netjes op commando beleerd) en loopt al de mogelijke figuren op stem. Maar heeft ze een bui dat ze geen zin heeft blijft ze dus achteruit lopen en nu wilde ze daar dus niet meer mee stoppen en raakte dus met haar achterbenen de rand van de kas en sloog dus...............door het glas van de kas Frusty gelukkig had ze zelf niks, maar Ben (die hielp me) kreeg een slingerd stuk glas in zijn hand en had een heel gat Verdrietig . Ze schrok zich dood en liep daarna nog heel braaf 5 minuten over het land, en werd toen weer wat irritant en teon het weer goed ging...zijn we gestopt en heb ik haar opgezadeld voor Christa (zij moet zaterdag op Brechje rijden.....op de jaarlijkse strandrit in zeeland)
Omdat Brechje bij mij al super loopt, maar ik zelf Truus moet rijden (is niet zo lief en zo gek als een deur bij zulke ritten Haha! ), heeft Christa aangeboden dan maar op Brechje mee te gaan...........zulke gelegenheden zijn super voor jonge paarden, omdat we in een grote groep rijden en de paarden veel van elkaar kunnen leren (Vinessa was vorig jaar voor de rit niet buiten te rijden en een dag na de rit was ze super!!!)
Christa heeft haar toen nog 30 minuten gestapt en ze was vrij rustig (en dat bij een 'vreemde' ruiter), ze is maar 2 keer wat onrustig geweest, odat ze schrok van opvliegende vogels. Alleen Christa was wat bang en dat droeg ze over op Brechje, als brechje zich verstapte...verkramte ze helemaal en daar moet ze deze week nog even aan werken Knipoog
Maar dit ging in iedergeval veel beter dan in het tuig! wat is het toch een raar paardje Lovers

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:12

BRECHJE IS EEN DOOS, maar wel een coole doos!!! Lachen
echt een mutsie maar wel een geluk dat ze zelf nix heeft!!

Voor al uw fotoshoots!!!
https://www.facebook.com/macphotonl/

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 22:15

maaikysammy schreef:
BRECHJE IS EEN DOOS, maar wel een coole doos!!! Lachen
echt een mutsie maar wel een geluk dat ze zelf nix heeft!!

Had er nog bij moeten komen.....dan wil ze straks helemaal niks meer uitvoeren Tong uitsteken Ik ga haar wat minder aandacht geven, want ze is echt veel te verwend..................denk niet dat ik dat lang volhoud Haha! ze is verder ook zo'n lekkere knuffel Lovers Maar als ze eenmaal in beweging gaat Kwijl
We willen natuurlijk wel op wedstrijd gaan........zowel onder het zadel als voor de kar Knipoog

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sammyvriend, Titsia en 100 bezoekers