1ste strandrit bij mijn huidige stal

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cowgirl

1ste strandrit bij mijn huidige stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 17:16

mag ik er alweer 1,5 jaar staan , maar ik heb vandaag mijn eerste strandrit gemaakt hier in Bergen met Felix Party!!

Stalgenoot van me was zo aardig om me even naar Bergen te rijden. Daar opgezadelt en het strand op.

Flixje was weer dolblij, gister had hij niet zo veel zin in de les maar als je eenmaal buiten bent dan gaat ie ervoor, kop erop, oren naar voren en lopen maar.

Ja dan gaat er wel even wat door je heen als je vorig jaar gedacht had dit nooit meer te kunnen en dan zo even vandaag in een heerlijk zonnetje lekker op het strand rijd.

Picasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:23

Je maakt me stinkend jaloers Cowgirl Haha! . Toen wij nog in Heerhugowaard woonden gingen we regelmatig met de honden naar het strand in Bergen. Heb het helaas nooit te paard gedaan. Daar heb ik nu heeeeeel veel spijt van Nu moet ik een vreselijk eind met de trailer kachelen eer ik bij het strand ben. Ach ja, misschien komt het er ooit nog een keer van.

Fijn in ieder geval dat je zo genoten hebt, het was inderdaad een hele mooie dag om een buitenrit te maken.

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:07

Het was er inderdaad lekker weer voor (maar wel koud).
Ik was vandaag naar het duin geweest, toen ik thuis kwam was ik een ijsklontje Haha! .
Fijn dat het zo goed gaat.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:15

Lekker dat je geweest bent,heerlijk gevoel is dat he??Ik ben vandaag ook weer voor het eerst naar buiten geweest na al dat gedoe met zn hoeven ed.toen..
Heb echt zitten genieten,heb weer energie voor 10 !!

SGFotographics.

Paarden Fotografie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie