van Oscar afgevallen...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

denise_oscar

van Oscar afgevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 11:28

hallo!

Ik heb mijn shetje Oscar nu pas 2 maanden. En ik ben er gister voor het eerst vanaf gevallen! Nou, ik vertel wel het hele verhaal:

Ik rij op een manege, omdat ik niet heel veel op Oscar ga rijden en ik wil ook nog wel op andere paarden. Maar ik dacht: Laat ik maar eens een buitenritje maken (=10 minuten stappen) naar de manege. Alles ging heel goed, en ik kwam daar aan. Kwam ineens de herder van de manege aangerent(oscar is geen honden gewent) Gaat oscar er toch vandoor! hij rent naar het gras rondom de buitenbak en begint te bokken en te steigeren, en ja het is maar een shetje, dus hop daar lig ik in het gras. Eerst was ik wel heel erg geschokken, maar daarna begon ik keihard te lachen! mijn vriendin (die op de fiets mee was) zei dat het er heel spectaculair uitzag, het was ook een best wel grappige situatie. daarna klom ik er weer op en ging weer huiswaarts. Gelukkig had ik er niets aan overgehouden!

groetjes, denise

Oscar is the best!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:30

Jeetje, dan schrik je idd. wel....
Idd. gelukkig dat je nog heel bent Lachen

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:17

Gelukkig dat jullie niks mankeren. Zo zie je maar, een shet is en blijft een pony...
Je had zeker niet toevallig een camera bij je? Haha!

* To Belg, or not to Belg *

denise_oscar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:37

nee jammer genoeg niet Lachen nou, en shet is meer dan een pony! vooral oscar Lovers

Oscar is the best!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie