Zaterdag , koud maar leuk !

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Spikkel

Zaterdag , koud maar leuk !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 10:47

Hoi ,

Zaterdag weer eens naar de pony's.Het was wel erg koud hoor!Eerst moeten we (mijn vriendin en ik) de sleutel gaan halen van de wei in de krantenwinkel van de eigenaar Haha!.De eigenaar vroeg of we chocomelk lustte , dus zei ze ja kom dan naar hier roeren in de pot Tong uitsteken.Ze had dus verse chocomelk gemaakt , helemaal lekker warm speciaal voor ons Party!! .Dan had ze dat in een thermos gedaan en 3 tassen erbij (want nog een meisje kwam mee helpen).Dus op naar de wei , er was een nieuwe pony (Flubke hahaha geinige naam Tong uitsteken) maar wat een pracht van een beest Kwijl .En ontzettend lief , dus al direct Flubke en Cheetah eten geven (want ze staan op een andere wei ernaast).Dan natuurlijk naar de andere pony's , eerst de mest van de wei gehaalt en gaan zitten op de bankjes en chocomelk drinken Party!! , bleek dat Anita er ook nog wafels had bijgedaan , hartstikke lief Haha!.En dan Rakker (de shetlander) en Tars vonden ons al snel op de banken en met hun hoofd over de banken te schooien Tong uitsteken.Mijn vriendin lette even niet op Dromen en Rakker met zijn neus in de chocomelk , hij vond het toch niet zo lekker want deed zijn lip naar omhoog Verward ?.Dan even proberen of Garret dit wel lustte , haha en ja hoor , heel zijn tong in die kop en blijven smullen Knipoog.Ja na chocomelk weer even werken.Die paardjes hun hooi gegeven op de wei.En dan de stalletjes uitgemest (lag niet veel mest , want dat lag allemaal op de wei Haha! ).En dan nog even gekeerd.'S ochtends was dus al leuk.

'S middags terug naar de wei Lachen.Flubke van de wei gaan halen , vast gezet , Tars proberen te vangen (Jaha het was me gelukt Haha!).En dan Garret en Rakker en Loetchia mocht nog blijven eten want die rijden wij niet natuurlijk Lachen.Rakkertje al vlug poetsen en opzadelen want dan mocht Kathleen , een meisje dat daar soms ook wel eens helpt maar eigenlijk niet kan rijden , stappen op Rakker.Was ik de zadels gaan halen en zie ik dat Maya (dat meisje dat 's morgens ook hielp) Rakker weer aan het afzadelen was Verward .Kathleen zei dat Rakker heel de tijd stoptte.Naja moest Garret en Tars ook nog poetsen en opzadelen , dus maar niet druk om gemaakt Lips are sealed .Toen kwam Anita (eigenaar) en had weer chocomelk bij (wel voor na het rijden Tong uitsteken).Dus ik moest op Garret , Maya op Tars en Eline op Flubke.En dan dus gereden , tot mijn verbazing heeft niemand gebokt Lachen .En een half uurtje later begon er een les en moest er een meisje op Flubke en nog een ander meisje reed toen op Cheetah.Ik mocht toen ook in de les en Maya ook.Mijn vriendin kwam nadien op Rakker mee in de les , hahaah echt grappig Tong uitsteken.En na het rijden , de welverdiende warme chocomelk Haha!.Was wel helemaal verkleumd van de kou , koude tenen en dergelijke Tong uitsteken dus nadien naar huis gegaan.

Was weer een geslaagde zaterdag , alleen was ik nadien wel heel moe Slapen .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie