Samir is geschoren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 16:40

Ik kwam vandaag op de manege en toen zag ik opeens dat Samir geschoren was!! Is echt wel lekkerder voor hem, want van de week stond ie al te zweten, terwijl hij nog niets gedaan had.

Als ik trouwens aankom gaat ie al zachtjes hinikken, das zo lief Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 16:43

om deze tijd geschoren? Ik heb altijd gehoord dat dat niet slim is, om dan te scheren Verward

Maar op zich wel beter. We hadden Kanjer deze winter ook geschoren, want hij werd ook zo nat als je nog bijna nix had gedaan.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 16:51

Samier 23 jaar en komt niet meer uit zijn wintervacht, dus daarom moet ie nu wel geschoren worden. Hij stond te zweten op stal en om hem verkouden te laten worden, omdat ie nu niet meer geschoren mag worden volgens de meesten Verward Nee dit is veel beter, het is hardstikke lekker weer en als het s'nachts eventueel een beetje koud zal worden dan krijgt ie gewoon een zomerdekentje op Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 08:56

O, das fijn voor hem! Komt vaker voor bij oudere paarden heb ik gehoord. Tja, dan kun je ze beter maar scheren, toch?

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, GoogleAdsense, janneke584, Lanoca, LesleyAnne, PeerAppel, Pien63, Thami, TinkerTreas en 87 bezoekers