Angstig nachtelijk paardenavontuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:50

Wat leren we hier uit?
Juist, dat je bij deze temperaturen altijd een dikke trui, spijkerbroek én dikke sokken naast je bed moet klaar leggen en een paar stevige stappers naast de voordeur Haha! !
Ik wens je vannacht een rustige nacht toe Knipoog !!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 01:03

Hmmm, ik heb wel keelpijn, zou dat komen door die blote voeten in pantoffels Verward Haha!

En Sterre, dat ligt naast mijn bed en de voordeur maar ik gunde mezelf de tijd niet, dat gehinnik van Gwenn klonk zo onheilspellend dat ik dacht dat er iets vreselijk mis was met haar.
Ik heb mijn andere Welsh Xanthippe op een ochtend dood in de stal gevonden en op zulke momenten komt die angst meteen weer boven.
Xanthippe was trouwens 28 en is van ouderdom bezweken, een mooiere dood is er eigenlijk niet te wensen.

Maar ik zal het vannacht zo klaarleggen dat ik er onderweg in kan schieten Haha!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 01:04

Jemig wat een verhaal, maar idd achteraf wel humoristisch. Op het moment zelf zou ik hem ook flink knijpen hor! En dat met die BH, prachtig!!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:09

Whoow das wel erg geluik hebben

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 11:22

Jeetje... ik zat met open mond te lezen.. Jullie maken daar ook altijd wel wat mee he...! Gelukkig dat het goed is afgelopen en hoe oud is Rissaz eigenlijk? Snowdon is ook een paar keer ontsnapt, maar die wist de voeropslag of het weiland gelijk te vinden en dat vond ie genoeg moeite...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 11:36

Jeetje, kan me voorstellen dat je je dood geschrokken bent. Je ziet ze steeds maar weer wegrennen en vooral bij de snelweg, jakkie. Gelukkig is het goed afgelopen.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 12:04

runningkawa schreef:

En ben je zelf niet verkouden?
Want met -6 met een pyjama en pantoffels is ook niet erg prettig lijkt me


Inderdaad! Brr...wat zou dat koud zijn geweest....

Maar wat een avontuur zeg! Wat een grapjassen...( NOT)!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 16:13

Jeempie wat zal dat schrikken wezen zeg, maar wat een geluk dat alles goed is gekomen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:55

ow ja vervelend, ik ken het.....ik laat nu voor bij de weg vaak het hek dicht, kunne ze nooiut ver komen, want als ze een keer doorhebben dat ze los zijn....

nog een tip: neem meteen wat biks mee in een schaaltje, laat dat ratelen, die van mij heb ik dan zo weer...

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:14

Poehpoeh wat een verhaal, gelukkig is er niks ergs gebeurt. Kan mij voorstellen dat het doodeng is als je je paarden zo achterna moet.

En Greetje: Geweldige oplossing die BH Haha!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 00:11

Myssninke, als Parcival en Rissaz zo'n bui hebben komen ze echt niet op een rammelend bakje af, helaas Scheve mond
Rissaz is trouwens 3,5, Parcival is 5,5 en samen zijn het net een stel opgeschoten pubers. In de wei zijn ze ook altijd aan het stoeien.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:45

haha, ja dat van die pubers ken ik,
maar ik heb van die vreetzakken die mij bijna van de voet lopen als ik met het bakje rammel........ook al ruiken ze de vrijeheid, dat geluid kunnen ze niet weerstaan....

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 12:30

missnynke schreef:
nog een tip: neem meteen wat biks mee in een schaaltje, laat dat ratelen, die van mij heb ik dan zo weer...


Wou ik ook net zeggen.. vorig jaar liep hier ook een paar keer wat los. Bakje brokjes en ze komen direct!