Wist niet dat Guinness zo hard kon... !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Wist niet dat Guinness zo hard kon... !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 15:04

Gisterochtend wilde ik met Guinness even een staprondje gaan maken over de landweggetjes achter ons huis. Ivm de harde bevroren grond wilde ik het bij alleen stappen laten. Echter dacht Guinness daar heeeeeeel anders over.... Mijn god, ik geloof dat ik haar nog nooit zo temperamentvol heb meegemaakt, rustig stappen werd dus al helemaal niets, dus ik wilde een voorzichtig drafje inzetten, maar ze ging elke keer weer steeds harder en wilde eigelijk alleen maar galoperen, ik hing zo ongeveer aan de teugels om haar in te houden (ik heb nu dan ook behoorlijk spierpijn in mijn armen Haha! ) Op een lang recht en egaal stuk heb ik haar toen maar even laten gaan en ze schoot me toch weg met een paar vrolijke bokken, al had ik willen stoppen, dan was het zeker niet meer gelukt, dus ik zat er echt op van "vasthouden en zitten blijven" Na een paar honderd meter hield ze gelukkig zelf wel weer in (gelukkig heeft ze niet zo'n beste conditie Haha! ) De rest van de buitenrit (ben uiteindelijk bijna 2 uur weggeweest) heb ik haar zoveel mogelijk laten draven waar het kon en toen was de energie er vrij snel uit.

Ik geloof dat mijn meisje de lente kriebels begint te krijgen Tong uitsteken

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:17

Hoe lang was t geleden dat je buiten was geweest/erop had gezeten? Met deze winterse temepraturen en omgeving willen de beestjes wel eens wat meer temperament hebben jah Haha! Maargoed dat t goed is afgelopen, ze had net zo goed ook kunnen struikelen ofzo.. Of wat als je er af was gevallen, met die keiharde bevroren grond.. aiaiaiai

Succes met je spierpijn Haha! En je hebt twee fantastisch mooie (en lief uitziende) pony's!!!!

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 15:27

Ik rijd meestal ongeveer 2x per week, afgelopen dinsdag nog een flink zware les gehad. Meestal is ze de eerste 10 minuten wel wat feller bij het rijden, maar deze keer was het echt extreem. Ze bokte zelfs (was de eerste keer !!)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:39

Laten we t dan op een frisse lentebui houden Haha!