Paardenkoopjes topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Paardenkoopjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 16:09

Geen idee of het mag, maar het leek me wel leuk een paardenkoopjestopic te openen.
Met bijzondere aanbiedingen die handig zijn voor de paardenmens Knipoog Het meredneel van ons is tenslotte toch Hollander Knipoog en ik denk dat we het allemaal wel erover eens kunnen zijn dat paarden houden al duur genoeg is.

Dus, heb jij gezien dat ze supergafe dure dekjes ergens voor de helft van de prijs hebben? Of weet jij waar je voor een prikje goede kwaliteit hoofdstellen kunt kopen? Meld het dan!

Ik zal maareens beginnen met een niet 'echt' paardenartikel: nu in de aanbieding bij de Blokker, grote stapelkratten met wieltjes. Voor 9 euro heb je een afgesloten bak waar een heel krat of een hele zak peen in kan!

Mano88

Re: Paardenkoopjes topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:55

Winkels zoals blokker, action en xenos hebben inderdaad nog wel eens 'goedkoop' handige spullen die je bij de paarden kunt gebruiken

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:00

En sommige ruitersportzaken hebben weleens hele mooie aanbiedingen. Ik heb weleens een dure Kyra K jas gekocht voor maar een kwart van de prijs. Met 75% korting is het wel leuk een luxe jas te kopen Knipoog

Bokt is zo groot, er zal altijd wel iemand op zoek zijn naar het artikel dat in de aanbieding is...

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:01

Lidl, om de zoveel weken zijn er aanbiedingen voor dieren, ook voor paarden! Erg handig en goedkoop! En goede kwaliteit!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:03

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:07

Dit weekend is in Westerbork een leegverkoop van een ruitersort winkel. De exacte tijden en locatie krijg ik morgen, dus jullie ook.

Het gaat om een faillissement verkoop. De kortingen beginnen rond de 50% en het zijn veel merk sullen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:07

@MiSs_vOsj : Ja, dat klopt. Schijnt dat vooral de anti-klit erg goed is van de Lidl.

Maar eerlijk gezegd vind ik de Lidl dan weer niet zo goedkoop Bloos

@Do: Kijk, dat is nogeens de moeite waard!

00Jess00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:11

_Do_ schreef:
Dit weekend is in Westerbork een leegverkoop van een ruitersort winkel. De exacte tijden en locatie krijg ik morgen, dus jullie ook.

Het gaat om een faillissement verkoop. De kortingen beginnen rond de 50% en het zijn veel merk sullen.

Hier ben ik wel nieuwschierig naar!!! Vingers aflikken

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:30

voor de omgeving bergen op zoom, steenbergen etc. elk jaar houdt de barrage in lepelstraat een stallenverkoop, allemaal koopjes (ook dekens) in hun stallenblok naast de winkel.
helaas is dit net geweest Boos! misschien iets voor volgend jaar!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 19:22

Hihi, zit even te bedenken of ik nog meer dingen weet.

Ik haal met het tentenkamp van Hyporama altijd twee zweepjes. Ik ben nogal een warhoofd en raak dus met grote regelmaat zweepjes kwijt. Ze hebben nu geloof ik al 4 jaar achtereen de actie dat er met het tentenkamp twee zweepjes voor 5 euro is.

Ook hebben ze bijna altijd een aanbieding van een schapenvachtenchabrak. Dit jaar baalde ik wel, ik heb hem jaren geleden voor 100 i.p.v. 130 euro gekocht, dit jaar hingen dezelfde er voor 75 euro. Dat is echt een koopje voor zo'n ding. Maargoed, da's mosterd na de maaltijd natuurlijk.

Niet echt een koopje, maar misschien wel een goedkoop alternatief: Is je paard gevoelig voor rotstraal en zoek je een middeltje om de straal onaantrekkelijk te maken voor bacterieen, dan kan je een mengsel maken van dettol en azijn met een flinke dot zout. Dit doodt bacterieen die er al zitten (dit doet de Dettol) maar houdt de hoef ook onaantrekkelijk doordat de zuurtegraad en het zoutgehalte toeneemt. Tip van mijn smid Pling En goedkoper dan de spuitbussen en tuitflesjes van de ruitersportzaak.

*edit* Ohja heb net bij de Albert Heijn voor 10 euro een thermohemd én een thermobroek gekocht. Geen idee of het wat is, maar voor 10 euro kan je je geen buil vallen. Ben altijd een vreselijke koukleum, dus ik heb de gok maar genomen Knipoog

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:30

Bij de action hebben ze reflecterende hesjes voor 2euro en bij ikea roze voor 3euro(ofzo).

AnnaMichiels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:36

Als iemand zo'n dingen weet in belgie mag die dat ook even plaatsen van mij hoor.. Duivel

00Jess00

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:38

BBreedveld schreef:
Niet echt een koopje, maar misschien wel een goedkoop alternatief: Is je paard gevoelig voor rotstraal en zoek je een middeltje om de straal onaantrekkelijk te maken voor bacterieen, dan kan je een mengsel maken van dettol en azijn met een flinke dot zout. Dit doodt bacterieen die er al zitten (dit doet de Dettol) maar houdt de hoef ook onaantrekkelijk doordat de zuurtegraad en het zoutgehalte toeneemt. Tip van mijn smid Pling En goedkoper dan de spuitbussen en tuitflesjes van de ruitersportzaak.

*edit* Ohja heb net bij de Albert Heijn voor 10 euro een thermohemd én een thermobroek gekocht. Geen idee of het wat is, maar voor 10 euro kan je je geen buil vallen. Ben altijd een vreselijke koukleum, dus ik heb de gok maar genomen Knipoog

Dat middeltje voor rotstraal is wel een hele goede en goedkope tip!!! Ja

En ik zag net in de folder van Zeeman dat ze daar ook thermo kleding aanbieden... voor weinig!! Knipoog
(Misschien wel iets voor de andere kou kleumende bokkers hier, hihi Haha! )

En bij de Leen Bakker hebben ze handige opberg kastjes van plastic met lade's en op wieltjes.. Handig op stal Vork

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:07

Leuk en handig topic!

Ik heb bijna een jaar bij de action gewerkt en er is idd heel veel bruikbaars daar;)

Af en toe verkopen ze ook weer de krukjes die ze zelf gebruiken. Heel handig, niet te hoog en super stabiel. Praktisch als je zelf wat kleiner bent Tong uitsteken

Ook handig, grote flexibele wasemmers voor een zak wortels of als drinkbak in de paddoc. Zal die zelf binnenkort ook even halen.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:08

bij de blokker heb ik laatst voor een euro 2 refelecterende bandjes gekocht met klittenband voor jouw of voor het paard erg makkelijk Haha! en een stuk goedkoper

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:17

MiSs_vOsj schreef:
Lidl, om de zoveel weken zijn er aanbiedingen voor dieren, ook voor paarden! Erg handig en goedkoop! En goede kwaliteit!

nu zijn er halsters te koop las ik hier in de folder

E__line

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:18

MaaykeKramer schreef:
bij de blokker heb ik laatst voor een euro 2 refelecterende bandjes gekocht met klittenband voor jouw of voor het paard erg makkelijk Haha! en een stuk goedkoper

Oe,d as handig! Ik wil graag naar de ponyclub en dan heb ik ook van die dingen nodig! En in de winkel vind ik ze erg duur!

E__line

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:19

nikita_benno schreef:
MiSs_vOsj schreef:

nu zijn er halsters te koop las ik hier in de folder

op de site staan er geen halsters Verdrietig

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:20

Meld me hier ook,

de liddl heeft momenteel paardensnoepjes, hier voor 50 cent of net een euro een hele doos.

Andy's dierensuper in sluiskil is ook heel goedkoop

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:20

ik heb ook nog nooit wat gevonden bij de lidl wat maar in de buurt komt van paarden spul

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:23

Halsters van de lidl zijn wel super in gebruik. Heb de mijne al langer dan een jaar en bevalt geweldig. Hij wordt regelmatig mishandeld door te rollen, eens aan te hangen enz. maar doet het nog goed Haha!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:32

Ik vind reitshop cuxland altijd erg goedkoop.
Als je iets speciaals zoekt, kun je mailen en kunnen ze het vaak een stuk goedkoper leveren dan bijv. divoza. Echt super service daar!

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:39

Ik hou dit topic ook even goed in de gaten! Je kunt je geld tenslotte maar één keer uitgeven Pling Pling Pling Zelf kom ik regelmatig bij Divoza in Leek en maak ik ook altijd even een rondje door de "koopjeshoek", je moet het even treffen maar daar ligt ook nog weleens wat voor een prikje

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:42

_Do_ schreef:

Welke winkel is dat? Bloos!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 20:44

aliealie schreef:
Zelf kom ik regelmatig bij Divoza in Leek en maak ik ook altijd even een rondje door de "koopjeshoek", je moet het even treffen maar daar ligt ook nog weleens wat voor een prikje

Ja ik ook! Ik ga als eerste naar de koopjeshoek, altijd!