Wat moet ik die dag doen? Merrie overleden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wat moet ik die dag doen? Merrie overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 11:28

3 maart om om 14:30 is het precies 6 maanden geleden dat mijn lieve merrie gestorven is. Het klinkt misschien wat truttig, maar ik wil zo graag iets speciaals voor haar doen op die dag om die tijd.... Tot nu toe steek ik iedere avond even een kaarsje voor haar aan bij een foto van haar. Misschien klinkt het allemaal wat overdreven, maar ik heb dat gewoon nodig om het enigzins te verwerken...

Op 3 september 2003 om 14:30 is het precies een jaar geleden dat ze gestorven is, dan ben ik van plan terug naar Utrecht te gaan naar de plek waar ze gestorven is.

Maar wat ik op 3 maart moet doen weet ik nog niet precies... Ik ben die dag in iedere geval wel vrij, dus ik kan alle kanten op.. Heeft iemand misschien een idee?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:41

Ging je vaak buitenritten maken? Dan zou ik terug gaan naar de plaats waar jullie het liefst reden, en daar eens lekker gaan uitwaaien. Dan kun je je emoties de vrije loop laten, en eens denken aan hoe goed ze het nu heeft. Ik weet het, het klinkt afgezaagd, maar ik geloof dat ze nu lekker ergens in de paardenhemel in een lekkere groene wei ronddartelt.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:42

mischien moet je op idd de lievelingsplek van jou en origine een gedenkplaatsje maken.
en dat je daar een mooi beeldje of iets anders neerzet+bloemen.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:36

imker schreef:
Ging je vaak buitenritten maken? Dan zou ik terug gaan naar de plaats waar jullie het liefst reden, en daar eens lekker gaan uitwaaien. Dan kun je je emoties de vrije loop laten, en eens denken aan hoe goed ze het nu heeft. Ik weet het, het klinkt afgezaagd, maar ik geloof dat ze nu lekker ergens in de paardenhemel in een lekkere groene wei ronddartelt.


Dat was ook het eerste wat in mij opkwam. Ergens heengaan waar jullie samen vaak, en graag kwamen. Op een rustige plek in het bos / op de hei is er ook niemand die zich met jou kan bemoeien, en kun je dus op je eigen manier deze "herdenking" beleven.

Sterkte!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:33

Lekker naar het strand gaan om uit te waaien, je doet al heel veel voor haar als je aan haar denkt.. en vooral aan de leuke tijden!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:18

Misschien kun je het wel doe, naar utrecht gaan om toch nog even aandenken te hebben!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:22

Idd naar een plek toegaan die speciaal voor jullie was, of een gedicht maken (heb ik ook gedaan vorige week, toen het een jaar geleden was dat Karin overleed).