Naar Nathalie !! Geweest....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Naar Nathalie !! Geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 18:51

Ik dacht laat ik er maar even een verslagje over typen heb nu toch niks te doen..Lachen
Nou Zaterdag ochtend was het dan zo ver!! Ik had er echt zin in..Nathie weer is zien en milla,Robin en het monstertje (onyx) Knipoog.
Om 8 uur gingen we thuis weg en bracht me vader me naar het station in harderwijk .
Daar een kaartje gekocht en toen was de trein er wel ..Ik vond stiekem wel eng haha *LOL* Want was nog nooit alleen met de trein geweest maar alles ging wel goed zelfs het over stappen in Zwolle Haha!.
Vond het namelijk echt iets voor mij om in de verkeerde trein te stappen of om de trein te missen .
Maar goed ik kwam dus goed aan in Deventer waar nathie en haar vader me op zouden halen.
Ik was dus al naar de parkeer plaats gelopen Haha!.Alleen waren hun dus naar de trein gelopen Nerd .Maar goed nadat ik er gebeld had kwamen hun ook naar de auto toe. En gingen we op weg om Robin!! Lovers Op te halen.
Vond het echt zon schatje Lovers .... Daar hebben we hem ingeladen en was er een hele blije nathalie Haha! . Hij ging er eerst een paar keer langs maar daarna liep hij er heel braaf in .
Toen heeft zijn oude baasje nog afscheid van hem genomen en deed nath zijn beschermers om en daarna gingen we op weg richting EINDHOVEN (waar de zon schijnt he nath Tong uitsteken ).
Onderweg hebben we heel veel gepraat he nat *uch* Tong uitsteken *LOL*
En we zijn ook nog naar de mac geweest Vingers aflikken Vork .Alleen koste het totaal 10.05 en had nath maar 10.00 bij zich hehe *LOL* .
Maar die vrouw ging wat verandere ofzo Verward en toen was het maar 9.75 ofzo .
Mee genomen naar de auto en opgegeten Vingers aflikken Tong uitsteken. Ook nog even bij robin gekeken Lovers.
Toen weer verder op weg naar Eindhoven. !!! Haha! .
Na een tijdje rijden kwamen we eindelijk Tong uitsteken aan op de stal waar naths paardjes stonden en werd Robin uitgeladen Lachen. En ging nath hem naar zijn wei brengen door de blub Tong uitsteken Met der lage lichtblauwe schoentjes je wilt niet weten hoe die daarna er uit zaggen .
Maar Robin stond dus in de wei met 2 jonge paardjes en ging meteen lekker rennen.!
Daarna zijn we nog even snel bij milla en onyx (monster }> Haha! ) weesten kijken .En gingen we naar naths huis .Even voorgesteld en Illya... gezien wat een lief babytje Lovers .
Toen moest nath de zadelmaker bellen en dat was een lekker ding he naat Tong uitsteken .Maar ze durfde niet zelf te belle }> (hmmmm B... Hmmmm *LOL* ) Dus had er vader gebelt en ja het zadel was klaar dus konden we hem ophalen Party!!.Maar eerst moesten we de spullen bovenzetten ...en zijn we nog even op de comp geweest.
Toen moest nath eerst der laarzen met Dure! Tong uitsteken olijf olie schoonmaken *LOL* en toen gingen we op naar de zadelmaker ...daar het zadel opgehaald en op naar stal!! Party!! .
Eerst zouden we Robin gaan doen zijn manen er af en zijn sokjes enzo want dat was wel hard nodig Bloos.
We liepen dus naar de wei waar hij stond.En daar was skapie!! Haha! (oester) ook bezig met marijke op te jagen. Tong uitsteken . Echt een leukerd is marijke ews! Maar hoe kan dat ook anders he CMC rulezz Tong uitsteken
Maar goed Robin dus mee naar stal genomen en hem een hele tijd gepoetst en zijn manen er af enzo.. Toen hebben we ook errg leuke fotos van naat haar hoofd gemaakt ! Nerd .En wou es ook fotos van mij ..
Maarja toen is nath even een kwartiertje gaan rijden ! op hem..Lachen Lovers.
Ging wel goed en hij was ook heel braaf en helemaal niet sloom Haha! ? Cool .
Robin weer een deken opgedaan en weer naar zijn wei gebracht !.
Toen ging Skapie weg Verdrietig Naar huis Verdrietig *snik*
En ging nath Kameel longeren *LOL* Nouwja Tong uitsteken Longeren kameel ging los door de bak hehe...omdat ze de lijn uit naat er handen trok Haha! .
Showen dat ze deed echt leuk om te zien Cool stoere merrie Tong uitsteken.
Maar in de bak mocht dat eigenlijk niet dus toen nath haar weer ahd heeft ze haar in de losgooi wei losgelaten waar ze nog even door ging rennen en ik fotos van der ging maken daarna kameel weer opstal Lachen.
En nog even naar moontje ?(toch) Geweest en haar pony !...
Daarna nog even snel naar onyx geweest (modder monster a Lovers ) En ook hem even losgegooit rennen dat die kleine deed . !
Hij is echt ontzettend gaaf Cool en die manen Kwijl .*jaloers*
Toen zijn we Robje Lovers Nog gedag weeste zeggen en ging nath door de wei rennen en hij achter haar aan Lovers Lief!!.
Paps gebeld en nog even de stallen bekeken tot haar vader er was! ..
Toen naar haar huis gegaan daar ...Gevraagd of we naar de Yorin drive-in show mochten met Skapie en renee..
En dat mocht Party!! .
Eerst nog even gecompt en gegeten (pataties Vingers aflikken) en om 9 uur werden we opgehaald door es en der moeder..die ons zouden brengen.
Toen we dus daar aan kwamen stond er uitverkocht!! Wij zo K*t he !1 Scheve mond
Maar die man zei ja ga maar snel naar binnen wij blij Party!!.
Was heel gezellie en nath had er nieuwe (zatte Knipoog ) Lover Lovers .Hoop dat het wat word voor je meis!! Kusje
Was echt gezellig ! En renee had ook een erug leuke fan Tong uitsteken (chinees en die ouwe vent *LOL* he Tong uitsteken )
We werden ook weer opgehaald door es haar moeder alleen toen moesten we eerst nath zoeken Haha! .
Maar die kwam later van zelf al gelukkig....
Toen bij nath thuis hadden we nog even Idols gekeken en daarna zijn we maar naar bed gegaan want de volgende dag moesten we er om half 8 ofzo al weer uit.
Nou de volgende dag hadden ze me thuis gebracht (en ik kon erg goed de weg wijzen :p HO! euh links ownee rechts! *LOL* )
Maargoed we kwamen goed aan en toen snel binnen de tekening gehaalt en op naar eem!!
Verslag daar van heeft nath al getypt zal de link er zo bij doen.
Iig vond eem hem erg mooi Lovers toch eem? Tong uitsteken
En melaan is ook een mooi pony ! Kwijl en die andere is echt cute!! Lovers.Kom snel nog is langs.
Daarna hebben ze mij weer thuis af gezet en gingen hun weer terug naar Eindhoven !!
Bedankt nath het was erg leuk en je moet Tong uitsteken snel is hier komen slapen Lachen.
Hoop dat het verhaal een beetje boeient was Tong uitsteken *LOL*

Liefs Brenda ! (skapie)

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:08

Leuk geschreven Skapie! Haha!
Het was echt heel erg gezellig!
Heb aan het verslag niks meer toe te voegen. Haha!
We doen het snel weer over hè

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:24

chatelaine schreef:
Toen moest nath de zadelmaker bellen en dat was een lekker ding he naat Tong uitsteken .Maar ze durfde niet zelf te belle }> (hmmmm B... Hmmmm *LOL* )

Bart Haha!

Helaas, dat meisje (Sandy) die er ook rondloopt is zijn vriendin.... }>

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:32

Ssssst Kim. Tong uitsteken
Dalijk leest ie t nog, durf ik me nooit meer te vertonen. Bloos Schijnheilig

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-03 19:34

Whehe Tong uitsteken
JE durft hem al niet eens te bellen *LOL* Tong uitsteken
En ja Bart was het kim *LOL*.
Volgende keer bel je zelf gewoon joh Tong uitsteken dan zeg je gewoon wat je zus zei wat je moest zegge *LOL*

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie