Van Mananzo afgevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Van Mananzo afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 12:42

Gisteren toen ging ik weer eventjes op Mananzo rijden.
Ik heb nu ongeveer 10 keer op hem gereden en ik heb nog geen problemen of zo gehad. Alles ging heel erg goed altijd.
Gisteravond ging het ook heel erg goed. Na een tijdje gestapt te hebben ging ik aandraven en dat ging allemaal prima. Maar toen schrok hij ergens van en begon hij keihard te galoperen. Nouja, ik kon hem dus echt niet kalmeren, hij werd alleen maar gekker. Na anderhalve rondje ben ik eraf gevallen, want hij maakte een hele scherpe draai.
Ik viel op mijn hoofd Scheve mond Pffff goddank dat ik een cap ophad! Maar toch had ik nog flinke koppijn en mijn nek doet pijn! Die kan ik haast niet bewegen.
Maarja, ik ben met knikkende knieen gelijk weer opgestapt en nog een rondje gestapt met Mananzo.
Mananzo was al weer wat gekalmeerd, maar het was voor hem natuurlijk ook geen leuke ervaring.

Maargoed, mijn vriendin die mij 'lesgeeft' (en al heel wat paarden heeft ingereden) die zei dat hij het deed omdat ie zo fris was en zin had in galoperen. Maarja het kan ook zijn dat hij is geschrokken ofzo...

Ik ben dus van Mananzo afgevallen en ik heb overal pijn Huilen
Het was echt lang geleden dat ik was gevallen, maar nu weet ik weer hoe het is.

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:52

Hoi Shaienne,
Het kan natuurlijk beide zijn.. Het weer is er naar dat ze fris zijn, maar schrikken kan ook (vooral omdat het vluchtdieren zijn he). Goed dat je er gelijk ben opgestapt. Fietsen heb je ook geleerd met vallen en opstaan!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:17

Wel balen dat je eraf bent gevallen!! Goed van je dat je er gelijk weer op bent gegaan. Van wie heb je nu les dan??

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:44

goed dat je netjes hebt afgesloten met nog even stappen rijd je al los met manazo of nog aan de longeerlijn?
Hopelijk aat het snel wat beter met je nek

Ineke2

Berichten: 33157
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:56

Auwie Verdrietig
Sterkte met je nek zeg...wel goed dat je gelijk er weer opgestapt bent.