ZIELIG!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 21:02

Huilen Eerst reed ik altijd in de manege les. Daar had ik een vast paardje. Not Easy. Daar mocht ik altijd op rijden. Nu ik mijn eigenpaard heb rijd ik niet meer in de les. Vroeger kende hij me heel goed en als ik Not Easy riep ging ie altijd naar me hinneken. Maar nu ik er dus niet meer op rij, sinds 3 weekjes, hinnekt ie niet meer naar me. Maar ik ga nog wel altijd langs want hij staat toch bij mij op stal. Dat vind ik zo jammer. Hij was zo lief en ik had er ook nog een eerste prijs mee gewonnen enzo. Maar toch blijf ik wel langsgaan! Heb je ook zoiets meegemaakt?! Schrijf dan! Huilen


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:58

Wie is er nou zielig? jij of Not Easy? Je had ook gewoon Not Easy kunnen kopen.
Heb ik ook ooit, lang geleden, gedaan. Ik heb haar nog steeds en vermaak me er uitstekend mee.
En voor paarden geldt meestal toch wel: uit het oog, uit het hart.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:05

Tja, wat zal ik hier eens op antwoorden??? Ja, ik snap de titel bij het verhaal niet helemaal... Gewoon lekker langs blijven gaan bij Not Easy, als hij toch op dezelfde stal staat en je aan hem gehecht bent... Ja, als hij niet meer hinnikt, wat doe je eraan??? Je kunt hem niet dwingen...Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:09

Ik ken ook zo eentje, Frisky. De bokker waar ik zo goed op heb leren zitten! Ze was de enige pony waar ik op kon rijden met mijn lengte, ik heb op haar 5 jaar gereden. Elke keer. Ze was me er eentje, altijd maar bokken! En ik was maar een beginnetje!!!!!!
Leuk hoor! Nou ja, na een paar keer eraf flikkeren was ik meteen haar beste vriendje! Ik heb haar in de zomer vakantie altijd gehuurd en gereden. Dan herkende ze me meteen! Ze is nu 26 jaar oud, en loopt nog steeds 5 uur per dag. De manier waarop ze die paarden daar behandelen is verschrikkelijk. Het maakt niet uit hoe ik het doe, maar als ze ooit te koop komt wordt ze van mij, okal is het alleen maar voor haar oude dag!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 08:48

Op de manege stond ook zo'n schatje, die hinnikte ook naar mij ( ik reed daar bijna altijd op..) toen werd ie verkocht.....

Maar de pony vergeet je wel snel weer, maar het is zieliger voor die persoon die de pony mist. ( Bedoel je dat met zielig???? )

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 12:16

tsja, niet hinniken, dat wil toch niet meteen zeggen dat je niks meer met hem kan doen?? er was een hele tijd geleden een meisje die vond dat haar paard die toen nog bij ons op stal stond naar haar moest hinniken, anders kreeg hij geen snoepie of zelfs een klap. kreeg ie elke keer dus! op die manier gaat je paard natuurlijk niet jou zo lief vinden en naar je hinniken!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 16:02

Ik doe nog wel wat met hem.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-07-03 18:12 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 16:58

waarom val je flopsy aan? is toch gewoon haar reactie op jouw berichtje, waar er meerdere niks van begrijpen Verward

heb ik ook gehad hoor trouwens Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, IASCrawler, Jet, Juniores, juniper, Maaaarije, Rubio, Sababber, VivianHesen, Zonnebloem24 en 133 bezoekers