Ben ook wezen winkelen.

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chanickyo

Ben ook wezen winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 18:37

Ben vandaag naar fillydale geweest. Is in Almere Buiten.
Ik moest namelijk nieuwe rijlaarzen hebben, omdat mijn ouwe toch echt te klein waren. Maat 36. Ik snap ook echt niet hoe ik daar nou in kon, maar goed. Dus ik mijn vader zover gekregen dat hij meeging, had net mijn rapport was wel goed. Dus dat hielp ook. Daar aangekomen snel laarzen gezien gepast en die waren ok. Maar ik wou natuurlijk nog ff rondlopen daar in de winkel. dara zag ik nog in de uitverkoop 1 halster maat cob liggen voor 3,50 moest wit voor stellen maar was een beetje grijs. Maar ach voor dat geld maakte het niet zoveel uit. Gaat nu gewo eerst fff in de wasmachine. toen zag ik ook nog 2 leuke truitjes liggen die gepast zaten lekker dus ook gekocht. Dat was het wel. Aardig ingehouden toch??

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:48

Haha ja ik ga de laatste tijd niet meer shoppen (ben bijna blut) en ik moet het restje wat ik heb sparen voor carnaval en ik ben heel bang dat ik me niet in kan houden..maar goed gedaan hoor;)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie