ALs ik meer tijd had...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Richtje

ALs ik meer tijd had...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 22:29

Na vandaag baal ik er weer eens van dat er niet meer dan 24 urr in een dag zit. Regina rijd ik normaal gesproken drie keer in de week, er zit wel voouitgang in, maar vooral in de omgang blijft ze wat nerveus. Meestal rijd ik samen met een jongen die het andere paard daar rijd.
Ook als we niet komen, worden ze (normaal gesproken) elke dag buiten gegooid en gevoerd door de eigenaar.
Nu zijn we afgelopen week alleen dinsdag en vrijdag niet geweest, en hebben we twee dagen alleen wat gepoetst of gewandeld vanwege het weer. En ik had vandaag zo'n totaal ander paard, zo rustig in de omgang heb ik haar nog nooit gezien en ook met het rijden was ze anders, ze liep niet netjes, maar heel ontspannen en in een constant tempo.
Dan baal ik toch dat ik niet meer tijd heb om aan dit paardje te besteden, als het bij haar toch zoveel resultaat heeft als er elke dag even iemand met haar bezig is.
Mijn hoop is nu een beetje op de eigenaar gericht, ik hoop dat als hij weer wat meer tijd heeft (zit nu midden in een verhuizing) en het weer wat beter wordt, dat hij weer af en toe met haar gaat mennen en zodoende ook meer met haar bezig is.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie