vervolg "mijn opa is overleden"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

vervolg "mijn opa is overleden"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 10:49

gelukkig is alles achter de rug. hoe was de begrafenis...die klojo van een begrafenisondernemer reed met kist en al bijna de sloot in omdat ie volgens mij een borrel op had en te ver door reed en dus moest draaien op een klein landweggetje...verder stond ie met zijn rug naar mij toe op de begraafplaats waardopor ik de kist niet eens kon zien staan ( durfde er niks van te zeggen omdat ik bang was anders te omntploffen en dat kan natuurlijk ook niet.).. zijn slot woord was: "nou het is weer voorbij. de familie wil graag blijven en de rest kan gaan.. "nou ja zeg al die oude mensen die speciaal door de sneeuw waren gekomen durfden bijna niet meer langs de kist te lopen om zelf afscheid te nemen. daar heeft mijn vader toen wel van van gezegd.
verder giong gelukkig wel alles goed. dat waren dan ook de dingen die mijn familie zelf had geregeld. Ik ben benieuwd of mijn vader nog een klacht tegen al het gebeuren gaat indienen. voor nu wil ook mijn vader even afstand om dit alles even te laten rusten.

de kist stonk gelukkig niet en was niet doorgelekt ( opa lag goed in plastic dus)

Ik wil iedereen bedanken voor alle steun die ik hier via bokt heb gehad. het heeft me echt geholpen en gesteund.

groetjes mejet


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:49

Vreselijk is dat, als er op het laatste afscheid zulke fouten worden gemaakt. Ik zou er zeker iets van zeggen. Excuses van de begrafenis ondernemer zijn hier zeker op zijn plaats.
Tijdens de kerkdienst voor mijn opa werd zijn naam steeds verkeerd gezegd. Mijn opa heette Antoon en de dominee zei steeds maar Anthony. Dat was ook vreselijk om te horen. Achteraf heeft hij wel zijn excuses gemaakt, maar zo'n dag blijft er toch mee verpest...
Sterkte.

* To Belg, or not to Belg *

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:50

Echt vreselijk hoe het allemaal geregeld is, alsof het nog niet moeilijk genoeg is allemaal...

Nogmaals heel veel sterkte!!!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:56

wat naar voor je

So close,
no matter how far.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 20:58

Heel erg dat het op zo'n belangrijke dag verkeerd gaat!

Ik wens je heel erg veel sterkte toe!

Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 21:05

Wat jammer dat het op de begrafenis zelf ook al niet goed is gegaan. Die man kan beter een ander vak gaan kiezen. Een waarbij hij vooral niet meer met mensen in aanraking komt.

Sterkte met het verwerken van jullie verdriet de komende periode.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 07:44

Ohhh wat erg zeg. Hoop dat jullie dit snel vergeten/verwerken en dat jullie aan Opa fijne herinneringen houden.
Sterkte Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, SUSANNEx, Umeo en 27 bezoekers