Oh wat zijn we grappig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Oh wat zijn we grappig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:31

Stelletje apen bij ons op stal

Tijd terug: ik kom 's morgens op stal om te voeren, staat Tinka midden in de schuur, stal open, hele schuur overhoop, overal hooi, stro en mest een verdacht schijnheilig koppie...
("hey waarom kijk je zo boos die troep lag er al hoor" Schijnheilig )

Nu controleer ik de staldeur altijd extra.

Toen kwam de Gelderse merrie van onze stalhouder weer op stal. Na een tijdje bleek dat het halve 'dak' weggevreten was. "MMMM best lekker dat hout Vingers aflikken of mocht dat niet??" Schijnheilig

Toen kwam er een nieuwe pony op stal afgelopen zondag, een Welsh Cob. Hij kreeg de stal van de Gelderse merrie, zij verhuisde naar de stal naast meneer de Haf. De Haf die altijd probeert om de ladder omver te gooien als ik op de hooizolder ben "Leuk zo'n trap, eens kijken of ze ook zonder dat ding naar beneden kan komen "
Boos!

Deze Haf heeft ook al eens de eigenaresse geplet tussen het hek en een paal, waardoor zij een blessure aan haar arm kreeg en daardoor haar werk als kapster op kon geven.

Gister: de bijna 3-jarige vos die mij al eens een gekneusde duim bezorgde bij het naar buiten zetten heeft gister zijn eigenaresse tegen de knie getrapt. Ziekenhuis bezoekje, er zijn foto's gemaakt en ze kan er nauwelijks op lopen.
("goh we zijn echt grappig met z'n allen" Clown )

En vanmorgen kom ik op stal, weer diezelfde chaos als toen Tinka uit haar stal was gesneakt. De stal van de Haf is leeg en hij staat bij een enorme berg biks en muesli zijn buikje rond te eten. De tonnen zijn omgegooid en alles ligt op een hoop in de schuur. Dit was al een paar keer eerder gebeurd deze week, en toen bleek dat hij niet zelf de deur openmaakte maar de nieuwe Gelderse buurvrouw Schijnheilig Daarom was de deur al met extra strotouwtjes dichtgemaakt, maar ze was op heterdaad betrapt want de stukjes blauw strotouw had ze nog in haar Schijnheilig glimlachende mondhoeken hangen

Vandaag komt er een nieuw slot op de stal van de Haf.
Ben benieuwd wat ze vanavond in de (besloten) vergadering (alleen voor viervoeters) weer gaan bekokstoven *LOL*


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:37

Haha *LOL* , ik lach me suf! Haha! Durft er nog iemand te zeggen dat paarden niet inventief zijn? Schijnheilig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:41

Jij hebt je handen vol aan die grapjurken hoor ik wel! Blij toe dat die van ons niet zo inventief zijn!!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:43

Lekker stelletje Haha! .

Zo is het wel elke dag een verrassing wat je aantreft.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:49

Sjonge jonge, gelukkig heb ik daar nooit last van! Voelt vast knap banketstaaf als je zo uitgelachen word!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:51

Uitgelachen, daar zeg je wat Scheve mond

Als ik buiten mijn fiets neerzet bulderen ze met z'n 7-en al
"HUHUHUHUHUHUHHHHHHHH" *LOL*
Ik dacht dat het een begroeting was, maar nee, ze liggen dan alweer compleet in een deuk natuurlijk Verdrietig

"Huhuhuh Chess, daar komt ze, blijf eten, blijf eten!" Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:54

Haha wel grappig die paarden daar op stal.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:09

haha... ik zie het al helemaal voor me....... Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:14

Haha, erg komisch stel daar!! Haha! Die Tinka, ze LIJKT zo braaf Knipoog

Hmm bij nader inzien kom ik toch maar niet met Saar naar jullie toe, wie weet wat Tinka haar voor geintjes influistert :p

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 15:23

Tinka is gewoon beinvloed door de rest Schijnheilig
Wedden dat Saar inderdaad iets mafs gaat doen als je deze kant op komt? *LOL* Kan je lekker mij de schuld geven en zeggen: "Dat doet ze anders noooooooit hoor"

Uhuh Schijnheilig *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:47

Ben benieuwd wat het grapjassen-commitee morgen voor jullie in petto heeft? Of zullen ze zich nu een tijdje koest houden?

* To Belg, or not to Belg *

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:06

haha cool !!
altijd lachen met die beestjes. wij hebben het voer allemaal al in een goede afgesloten stal, want bij ons kwam het ook weleens voor...
Laatst ook een deur van een 2-paards stal die open moet met een pinnentje, onder en boven. Ik stond er met me neus bovenop, een van de merries trekt zo dat pinnetje eruit!!
haha zo slim!!!
wij maar denken, hoe kunnen die toch ontsnappen??????

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:30

leuk he dat soort paarden.
Hinke en Orbaldo zijn normaal (al weet ik niet wat ze straks op stal bij mij uit gaan vreten)
Lodewijk heeft ook zo'n humor.
Toen ik 'm kocht kreeg hij de hoekstal naast de deur tegenover het medicijnkastje en de spijkers waar 's avonds de halsters en touwen van de paarden overhangen.

De eerste nachten ging het hardstikke goed. Totdat ineens alle halsters en touwen weg waren..
Schijnheilig zo keek ie echt.
jamwel hoor alle halsters en touwen in Lodewijk zijn stal hij had ze er allemaal ingetrokken op gesabbelt en vervolgens in de mest gegooit en daar overheen gestampt.Het vieze varken!Hij staat nu 3 jaar in die stal (thank god alleen 's nachts ind e winter)
en de halsters hangen dus al 3 jaar nu aan de staldeuren behalve bij lodewijk die trekt 'm in zijn stal.

Toen de halsters dus weg waren werd het de deurknop op een dag was die weg ja dan gaat een deur lastig open.
nieuwe erop gezet en weer was ie weg.
weer een nieuwe en weer weg. De eerste 2 zijn nog steeds spoorloos de 3de werd opheterdaad betrapt in de mond van mijn geliefde 4voeter Frusty

We hebben inmiddels ook een medicijnkastje erens anders in gebruik.
Lodewijk maakt van deze het deurtje open om vervolgens alles eruit te trekken terwijl hij er niet eens bij zou moeten kunnen Boos!
oja het deurtje is ook gestript.

en hoevaak houdini wel niet bijna ontsnapt is jawel bijna hij vind sluitingen van de box openmaken leuk ontsnappen zelf niet.
Wat doe je dus je maakt je box deur open geeft 'm een zwiep met je neus en vervolgens blijf je in je box met een opendeur Verward

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:15

Tijdens de vorige vorst periode leek het de staleigenaar toch wel een goed idee om de waterleidingen van extra isolatiemateriaal te voorzien. (We hebben verwarmt water, maar als ze te weinig drinken zou het toch kunnen bevriezen omdat het dan te lang duurt voor er vers 'warm' water aangevoerd wordt)
Wij hebben dus dubbel gelegen van het lachen omdat uit alle luiken waar hij al was geweest paardenhoofden met isolatiebuizen in hun mond staken. We zijn ook wel zo aardig geweest om het niet aan de arme man te vertellen zodat hij driftig door ging met werken en pas na de laatste box ontdekte dat de paarden het er sneller af konden halen als hij het erom doen. Haha!
Behalve bij Jesper, daar zat het nog. Niet omdat het zo'n engeltje is, maar omdat hij natuurlijk weer de enige was die bang was voor dat bewegende spul.
Zo heeft hij ook eens een hele tijd rond gesprongen en gebokt met een stokbrood (ook gejat) in zijn mond. Toen kwam hij er achter dat als je je mond opendoet, dat enge ding eruit valt en doodstil op de grond blijft liggen, pfffffffff.
Maar verder is hij erg slim hoor. Knipoog

Navragen is beter dan afvragen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:43

Geweldig verhaal weer Marije, volgens mij krijgen we over een tijdje dezelfde probleempjes met Voice want dat kan ook een bitch zijn Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BlueStocking, daiswees, Devitootje, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ilayla, Martje80, massiemas, Plus_en_Min, Sanne_zepp, Sokje_6, SUSANNEx, Tigress, Vagabondo en 148 bezoekers