Never blijft TOCH!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Angeliek

Never blijft TOCH!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 19:42

Never moest eigenlijk weer terug naar de man waar ik haar van had "geleend".
Maar hij gaat vanacht om 5 uur naar Amerika, en verder is er wel iemand thuis om haar eten te geven, (zijn zoon) maar ze kan dan niet op de wei gezet worden.
En dat moet juist wel.
Maar bij die man staat wel nog een jaarling, (een nakomeling van Never) en die heeft in zn schouder iets gebroken gehad. en die blijft daar wel op stal staan, want die mag toch niet uit zn stal.
Dus hij had wel even gevraagt of ik iedere dag even bij de jaarling ging kijken, of alles nog goed ging. en als zijn zoon er niet was even eten en drinken te geven.
Zodoende, dus Never blijft, en is trouwens ook niet meer kreupel....!!!!!!!
Gelukkig!
Ik was er gister voor de eerste keer op gaan zitten, en de stalhouder die keek even of Never nog kreupel was, en ik draafde aan, en de stalhouder zei:"He verrek, als jij hem opricht issie kreupel en als jij hem lang en rond rijd, issie niet kreupel."
Maar dat ligt ook aan Never's rug,als ik haar opricht gebruikt ze haar rug niet, en als ik haar leker naar beneden rijd, en rond, loppt ze over haar rug, en dan is er niets aan de hand, maar dan moet ik wel opletten dat ze niet op de voorhand gaat leunen...!
Maar de eerste paar keer als ik op Never ga, helpt de stalhouder bij even, want Never zoekt de hand niet op, en het is HEEL moeilijk om haar dat aan te leren.Want ze is nog heel groen...
maargoed, ik ben echt weer super blij, en vandaag heb ik lekker een buitenrit gemaakt, maar ze wou de brug niej over, later wel. (toen ik afgestapt was Boos! )

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:20

mooi zo!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie