meeting Sandra,Renee,Martijn,Kiki en de paardjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

meeting Sandra,Renee,Martijn,Kiki en de paardjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 16:32

haaay,
vandaag een leuke gezellige meeting gehad met deze bokkers: Obelix(sandra),Polly(renee),Sharif(martijn) en Love_rosa(kiki).
Sandra had Asterix mee,Renee had Polly mee, martijn had Sharif mee mee en kiki had haar pony Rosa mee,om 12.00 ging ik naar Renee en martijn toe en daar hadden ze Polly en Sharif in de trailer geladen en zijn we naar het Streekbos gegaan,daar hadden we namelijk afgesproken.
Op de heen weg was het heel erg grappig want Polly keek de hele tijd door het raampje van de trailer en dat zag er dus heel leuk uit,en toen kwam Sharif z`n kont weer in beeld!!!!! Haha!
Sandra en Kiki waren er nog niet dus we lieten Polly en Sharif even grazen en Renee ging met Polly over een balkje springen en toen kwamen Sandra en Kiki eraan!!!!!
Even de paardjes laten kennismaken en gaan wandelen, toen kwamen we bij een zeg maar stijle brug aan,omhoog ging goed maar omlaag vond Rosa nogal eng en ik stond erachter, ze ging steigeren en bokken!!!!! Dat was voor de 1ste x dat ze dat deed zei kiki.Van achter zag het er wel leuk uit hoor alleen volgens mij was het niet zo leuk Verward
Nou na een tijdje wou Rosa wel weer doorlopen en zijn we dus verder gegaan.Er is daar ook een soort van strandje ,daar zijn we heen gegaan en polly,sharif en asterix gingen gelijk lekker rollen in het zand!!!!!
Daarna naar het water gelopen en gingen asterix, polly EN sandra er even in *LOL* hihihi.Kiki en Rosa gingen het ook even proberen ,op het begin vond Rosa het wel een beetje eng maar ze is er wel met er hoefjes in geweest hoor!Ietsje later kwam er een kindje aangehold die de pony`s wel even wou aaien en hun namen wou weten,heel schattig,natuurlijk mocht dat.Op het strand ook nog even een foto gemaakt met z`n allen.Weer verder gelopen en later kwamen we bij een grasveldje aan waar ze allemaal even gingen rennen,en toen kwamen er wat honden aan wat Rosa nogal eng vond want daar heeft ze slechte herinneringen van.Sandra hield Rosa even vast en daarna gingen ze weer RENNEN toen de honden weg waren.Later mocht ik Asterix even vasthouden enzo en het is echt een LIEVURD (zijn ze allemaal hoor)hij is welles ondeugend natuurlijk Extreme duivel !!!!hihi het is ook een HENGST ,en hij vond polly(merrie en drachtig)wel leuk.Toen Asterix achter Sharif liep was hij weer even ondeugend en steigerde hij en hij gaf Sharif zegg maar een soort van klapje ,hihihihiihih, dat zag er echt heel erg komisch uit!!! Nou lekker door gewandeld en gepraat,bla bla bla, echt heel erg gezellig maar jammer genoeg kwamen we weer bij de auto aan en moesten we weer afscheid nemen !!!!!!!!Sharif ging even stoer doen voor de anderen en wou de trailer dus niet in,toen kwam Renee even in actie *LOL* en ging hij er na een paar x in,toen moest Polly er nog in Extreme duivel die ging ook even raar doen maar later wou ze er wel in!En ging ze met haar hoofd uit hetr raampje hangen hihiih Clown Toen de auto in gestapt en kiki en sandra zijn naar de manege gegaan!!!!Ik wou nog even zeggen tegen Renee,Martijn,Sandra en Kiki; HET WAS SUPER GEZELLIG Knipoog Knipoog Knipoog

kiszzzz lauraaaaa

voor foto`s: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1269597#1269597
Laatst bijgewerkt door LBroekhuizen op 09-02-03 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:39

Wij vonden het ook superrrgezellig hoor Laus!!!!
mijn verslagje komt vanavond wel, moet nu weg..

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 16:57

okeeeeeej

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:04

Ik vond het ook errug gezellig....Het was lekker weer gelukkig... Lachen

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:13

Volgende keer ga ik ook mee hoor !

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 20:14

hihiihihihih leuke reactie`s
enne muriel van mij mag het hoor Knipoog

love_rosa

Berichten: 25
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:04

hey
van mij mag je ook mee hoor muriel

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 08:59

keey maar met Prinses zal het nog wel niet gaan,
ik denk dat robi wel met [***] mee wil en dan ga ik ook lopen Knipoog

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 10:01

De volgende keer kunnen we evt wel naar ht strand toe gaan,als het mooi weer is?Broodjes mee?? *LOL* Asterix miste polly en sharif helemaal op de terug weg,hij liep heel erg te hinniken dat we terug liepen.. Ik denk dat hij een beetje verliefd is Party!! Lovers

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:56

Oke dan, ik zit nu op school en heb ff tijd voor een verslagje van mijn kant.
Ik zat dus gisterochtend te chatten met Sandra en ik vroeg of ze zin had in een meeting, had ze wel maar ze had ookal met Laura afgesproken, toen vroeg ik of we dan niet met z'n allen konden gaan.
Afijn vriendje lief aangekeken en de trailer gehaald. Paardjes waren bijzonder makkelijk met laden en samen met Laura op weg naar het streekbos.
Eenmaal daar de paardjes uitgeladen en toen kwamen San en Kiki al snel.

We hebben heerlijk gelopen en weer lekker bijgekletst, Polly genoot er ook weer van. In het begin moest ze niks van Asterix weten maar nadat we ze even rustig hadden laten snuffelen vond Polly hem wel aardig, Asterix vond Polly iets meer dan aardig Haha!

Naja goed, de details van het lopen weten jullie van het verslag van Laura. Het laden op de terugweg ging inderdaad niet helemaal zoals het zou moeten, Sharif vond het veel te gezellig en die bedacht dus even dat ie niet meeging, hehe dus wel.
Toen hij erin stond ging Polly ook nog even klieren maar dat was ook snel weer over.
Wij weer naar stal gereden en daar de pony's op stal gezet, tot hun grote verrassing lag daar lekker wat muesli in hun bak Vork

Laura, Sandra, Kiki en Martijn, ik heb echt geweldig genoten zondag, moeten we snel eens overdoen, misschien dan wel met 3 pony's!!!!

Renee

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 09:17

leuk verslagje renee,
en ik hoop het ook..met 3 pony`s!!!!!!!!
Ik heb er nu al zin in en ik wil het veulentje zooooo
graag zien Lachen Lachen

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:26

hey renee en de rest.....leuk verslag jammer dat misty is verkocht anders zou ik ook wel mee gaan Haha!