over kleine meisjes met lippenstift en woodpeckers (2e versl

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 08:23

Vanmorgen ontvangen:

-----------------------

Beste Allemaal!

Vandaag zij de kinderen aangekomen. Met deze kinderen zit ik de komende 4 weken in de Cabin. Dat zijn: (Juniors, zo 12/13 jaar) Diana, die was er de voorgaande week al, beetje maf kind uit Florida, niet echt aardig voor de anderen trouwens, denk dat ze een beetje een probleemgeval wordt.. (moest bij de Cabin Cleanup een half uur agentje spelen anders deed ze dus niks,ze doucht niet, en eet borden vol met jus omdat ze van haar hele mooie zus aan de lijn moet terwijl ze echt een gratenpakhuis is) Lizzie, een donker meisje met hele leuke krulletjes, Ali, uit Mexico City, betje verlegen en heeft nog wat moeite met de tijd en taal en Vanessa, een klein dametje die de hele dag haar lippen stift en nu al een crush heeft voor Ryan, de lifeguard (Jaja ze is er net een dag en het gaat nu al van ' Ry-ry, can you give me a massaaaaage??' 'He is sooo cute') Nou dat heeft hij wel een beetje aan zichzelf te danken want hij is wel eerrug aardig voor alle meisjes (werkelijk, je ziet de hoofden omdraaien in de zaal als ie langskomt, en zo cute is ie nou ook weer niet. Gelukkig gaf ie het zelf toe 'Ze moeten wel erg wanhopig zijn als ze mij leuk vinden'... hihi.
Het weer was vandaag weer slecht en we hebben ongeveer de hele dag in de cabin gezeten. Er moest de hele tijd een counselor zijn bij de meiden en Ina was nergens te vinden de hele dag, dus ik heb bijna 300 pagina's Maeve Binchy gelezen hihi
Normaal gesproken is er op zondag een Cook out> Dwz worstjes en hamburgers bij het kampvuur maar dat ging dus niet door vanwege het natte weer.
Morgen begint de eerste week van 1st Sesion... dat betekent voor ons alle nieuwe kinderen laten rijden en een level toewijzen (cougar1 als je niet kan rijden, dan Coug2, Jaguar 1 &2, Tiger 1&2, Lion 1&2 en dan SuperLion dat is de beste) Ik ben erg benieuwd naar welke levels ik toegewezen krijg, Waarschijnlijk allemaal wel. En vaak Stable Skills want volgens Leanne ben ik erg goed in organisreen en plannen (heb eergisteren de zadelkamer maar eens aangepakt en die ziet er nu heel goed uit) Ik wil deze weke ook nog de paarden rijden die ik nog niet ken zodat ik precies weet waar de kidneren mee te maken hebben en welke ik het beste kan matchen in een buitenrit (Ik had laatst Mud Splash mee want die mogen alleen counselors rijden- en mn kinderen zaten op de twee sloomste paarden dus raakte ik ze steeds kwijt omdat Spash gewoon erg snel is, dat wil ik zien te voorkomen voortaan. Moest hem zelfs tegen een boom zetten om m te laten stappen hehe) En er zijn een paar paarden die bepaalde dingen moeten oefenen (opstijgen bv omdat ze dan gek doen) We hebben met Leanne nu een volledig graanschema opgesteld voor alle beesten.
(Ja Tonny Ze krijgen hier Konijnenvoer hihihi) Ik ben erg benieuwd naar de komende week.
Toen ik vanmorgen buiten kwam was het zo mooi aan het meer: Helemaal mistig en stil.. Nouja adfgezien van de vogels dan; er nestelt dus gewoon een WOODPECKER in de boom naast mn cabin (das niet leuk... eeen ongelooflijke herrie!!!)
Nou dat was het wel ongeveer... as dinsdag komt de normale kok terug.. die schijnt veeel beter te zijn dus ik hoop het. Ik moet nu stoppen want ik moet voor 12en op bed liggen en moet me nog douchen en uitschrijven bij de Nightwatch.
Tonny en Jose: Ik hoop dat jullie feest geweldig was!!! Jammer dat ik het gemist heb maarja. Jacco of John: Ben erg benieuwd naar de uitslagen van de Cross trouwens... en hoe is het met Waldo??!!

Nou mensen Welterusten
Liefs, Laura

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 10:36

OW wat leuk, hoe ze het verteld ook *LOL* die specht naast er slaaphok, hahaha, ben heel benieuwd hoe het verder allemaal gaat verlopen!