Rare uitspraken instructeur/instructrice?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:25

Ophoudingkje's maken links rechts als hij niet reageert mag je bij haar best een beetje zagen Lips are sealed
Schop um naar voren, klere knol *LOL*
Niet op je muts zitten op je kont.

Of eerst op vakantie had ik springles van een man, en ik verstond er helemaal niets van. Die praate zo boers he Haha! Was ik elke keer wat maja verstond ik heb nog niet toen was het meer gebaren taal geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:32

Moeilijk erg moeilijk, ik hoor hier uitspraken waarvan ik denk???? Verward

Maar aan de andere kant is mijn ervaring, dat veel mensen alleen maar goed willen horen over hun paard, en over hun zelf. Dat is iets menselijks maar heeft wel degelijk er mee te maken!!

Tuurlijk loopt er brandhout rond wat lesgeeft, maar er loopt ook zoveel brandhout rond wat les moet hebben, en gewoon niet echt luisterd, waardoor je nooit zult verbeteren.

Hoe was ie ook al weer..............................verbeter de wereld begin bij jezelf? Verbeter je paardrijden begin bij jezelf!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:08

spokey schreef:
Ik had ook een tijdje les van iemand en die zei elke week: het is zo een goede pony die moet je verkopen Verward .

Ook moest ik de hele tijd 8tjes rijden (volte halve baan bij C gevolgd door een volte halve baan bij A) dan zei diegene: Als je zo doorgaat ben je zo Z


Als je een goede pony heb, hou je hem toch juist zelf? en zo'n 8tje is een B oefening Haha! Verward Ik denk echt dat je daar mee Z wordt hoor Sonja als je het vaak genoeg rijd Knipoog

Maar rare uitspraken kan ik niet opkomen zelf...

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 13:53

Maak hem lekker smeuig! (zijn mond dus)
Denk aan de pindakaasreclame, smeuig tot op de bodem Haha! .

sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:27

"Het is net als fietsen ; als je niet trapt ga je ook niet vooruit??!!"