hoe reageert jou paard als...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:14

Naar het hek rennen Lovers
En als we ergens anders zijn, hinnikt nic naar me Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:26

hangt van zn humeur af Haha! "
De ene keer hinnikt ie lief naar me en de andere keer blijft ie stug met zn kont naar me toe staan Lachen
Maar zodra de box open gaat komt ie altijd naar me toe.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:26

Um Meestal Hinnenkt Dusty..en als ze op stal staat..gaat ze als een gek met de hoofd zwaaien dat ze eruit wil !!
En Roos..das beetje het Stille Type.. Die doet alleen oortjes naar voren!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:40

Fitz geeft een harde brul zodra hij mijn stem hoort, dus ook als ik eerst met iemand anders sta te praten, terwijl hij mij nog niet eens kan zien.
En als ik dan vlakbij zijn box ben, gaat dat over in een zacht hinnikje.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:41

Ik heb lekker wel een echt pennypaard Lovers
Hij hinnikt altijd als ik kom, ook als hij buitenstaat *LOL* Rond voertijd hinnikt hij als als hij me mijn fiets neer hoort zetten of als de autodeur dichtslaat...Haha!

De rest hinnikt alleen op stal en begint pas als Flap het startsein heeft gegeven *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:42

Oh wat een schattige paarden allemaal!
Bij Isolda gaat alleen het hoofd omhoog. De oren even naar voren en vervolgens gaat het hoofd weer naar beneden en eet ze verder.
Ze hinnikt wel eens, maar alleen als ze op haar eten wacht, of het heel koud heeft en snel naar stal wil.
Dus eigelijk schreeuwt ze alleen maar om eten en niet naar mij Haha!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:38

Pepsi maakt altijd een heel grappig geluid als hij mij hoort n.l. huhhhhhhhhh, hij hinnekt dan niet echt maar je hoort heel duidelijk huhhhuhhhh....heel schattig altijd!!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 01:54

Als hij alleen staat, luid gehinik, pony bijna in mn nek *aandacht, aandacht* Staat het andere paardje erbij hangt het van zn bui af, hij kijkt iig wel op, maar gaat verder door met slapen, eten of whatever en soms wacht hij op een aai of in de wei komt hij aangedraaft, of rent juist hard weg Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 05:34

Yorghos komt naar het hek toe zodra hij hoort dat ik mijn fiets weg zet. Even knuffelen en dan wil hij graag zijn eten...

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 14:44

toch nog best veel "pennypaardjes" hier op bokt!!!!
Leuk om te lezen!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:27

Duncan is geen "pennypaardje' Huilen .

Met een beetje mazzel gaat z'n koppie omhoog en komt hij naar me toe lopen en met een beetje pech rent hij weg (baasje is er = werken Haha! ).

ik ben ook niet degene die hem elke dag voert, dus dat zal schelen. Tegen die persoon hinnikt hij overigens wel Knipoog .

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:51

me eigen pony hoord me altijd al aankomen voor ik om de bocht van de manege kwam dus vaak was ze dan al aan t hinniken
ze was altij super aanhankelijk naar mij toe wat dat betrefd.
nono de pony die ik sinds anderhalve maand bijrijd reageerd ook steeds leuker
hij knort vaak beetje als ik aankom
hij hoort me ook al omdat de stal achter het huis ligt en ik eerst over een grind paadje moet
donderdag heeft hij wel voor t eerst echt naar me gehinikt hahaha
zonder dat ik voer meehad lol
ik krijg wel altijd even een vriendelijke knuffel van hem
vind ik leuker dan of die hinikt of niet

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:55

Elise keihard hinnken, het hek kapot schoppen, kijken met haar hoofd schudden, hinneken Lovers Echt super lief.
Bunny zacht hinniken en komt dan ook naar Elise en mij lopen en dan gaan we elkaar poetsen Lovers hun gewoon met hun lippen en ik met mijn handen echt heel leuk is dat.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 21:56

ik wil ook een penny paardje *snik* *snik*

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 22:19

Als ik haar roep of fluit kijkt ze altijd om, echt hinikken doet ze niet zoveel alleen als ik met eten langsloop( dan wel ja Haha! ). Op stal duwt ze altijd haar neus tegen me aan zo van " haal je me eruit?"....

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:27

Als ik aan kom op stal en ik roep hem kijkt hij wel op en oortjes naar voren en hij blijft mij in de gaten houden wat ik ga doen. Als hij op het land staat dan komt hij aan gedraaft naar het hek toe. Maar ja hij hoeft ook nog niet te werken voor zijn eten, misschien licht het daar wel aan Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:32

Als hij in de stal staat dan draait hij zich meteen om en soms een harde hinnik Haha!

In de wei is verschillend, soms komt ie dan naar het hek gedraaft of gegalopeerd en soms gestapt
Het is niet een paard dat snel naar mensen hinnikt

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 10:44

machie schreef:
ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe jou paard/pony reageert als hij/zij jou ziet.

Baloe is altijd wel blij, oortjes naar voren en hoofd hoog de lucht in. Heel af en toe wil hij wel eens hinniken, maar dat is vrij zeldzaam. Maarja hij is ook geen pennypaard Tong uitsteken

nou, vertel. Ik ben beniuwd....


Ja, zo is Rocky ook, dan loopt hij meteen naar je toe Lovers En Candor hinnikt altijd en komt altijd naar me toe enzo Lachen

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:18

Faust hinnikt luid als ik hem vanaf de straat roep.
Dan staat ie soms zo gek te doen tot hij mij ziet.
Als ie mij dan heeft gezien begint hij zo lief te knorren.
Lovers

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:27

Als ik aankom en Bolivia ziet me aankomen hinnikt ze altijd, ook als ze niet naar buiten kijkt en ik roep haar dan hinnikt ze. Ze hinnikt best wel vaak naar me, ook als ze in de paddock staat en ik ben even een tijdje in de kantine geweest en ik kom weer naar buiten, dan hinnikt ze ook (maar dan niet altijd).

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 11:50

* kijk meestal wel blij op als ik aan kom, maar ze hinnekt zelden.
* hinnekt wel soms naar me, maar * weer niet.
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 19-02-22 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 13:58

sjaak gilt de hele stal bij elkaar en bij te weinig reactie van mijn kant gaan alle spullen die voor de stal hangen 1 voor 1 de lucht in.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:16

Lars kan mij aan zien komen op het weggetje naar de boerderij. Als ik mijn raampje open heb, hoor ik hem soms wel eens hinniken.
De meiden die er dan al zijn, zeggen dat hij wel eens onrustig wordt en dat ik dan een paar minuten later aan kom hobbelen. Als hij mij hoort praten, gaat hij gillen en tegen zijn hek aantrappen.
Als ik net aankom op de boerderij betekent het dat hij aandacht wil. Loop ik er al een tijdje rond en hebben we al gereden, dan wil hij eten. Het is soms zelf zo erg dat hij tegen het hek op gaat staan hupsen. Huplakee met dat logge lijf tegen het hek aan steigeren, wat betekent dat ik om de zoveel jaar het hek kan vernieuwen.

Op het land ben ik niet interessant, maar dat zou ik ook vinden als ik met mijn mond vol eten en met al mijn vrienden zou zijn en er zo'n raar kind met een halster je van het land af zou komen plukken.
Alleen 's winters komt hij dan wel enthousiast op me afgelopen (niet rennen want dat kost teveel energie).

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 01:35

Herinner me ineens dat het vorige paard van mijn vriendin 's ochtends altijd de hele buurt bij elkaar schreeuwde als je de deur uitkwam om ze te gaan voeren Scheve mond Heb wel eens gehad dat ik daar met de vakantie zat maar dat ik 's ochtends om 6 uur moest voeren omdat ik om 7 uur ging werken, nou dan schaam je je toch wel een beetje hoor als ie zo staat te brullen Lips are sealed En dan als ik 's middags om een uur of 1 thuis kwam weer brullen omdat ie op de wei wilde *LOL* Gelukkig is Fayette een stuk stiller Haha!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 10:31

Op stal steekt Den z'n neusje net over de rand van z'n box en moet hij ff een kusje hebben. Als ik dat niet doe vind hij me niet meer lief.
Op het land hangt het een beetje van z'n bui af. Als hij d'r zin in heeft komt hij al brullend(je kan het geen hinneken meer noemen) aan galoperen. En als hij d'r geen zin in heeft komt hij aan sjokken.
Van de week stond hij in de bak en ik had was bezig met de andere paardjes binnen zetten. Hij stond d'r alleen nog dus had het hek open gelaten en ik had de box van de andere paardjes nog niet dicht en hij stond achter me. Hij MOEST geknuffeld worden, en na die knuffel was het hooi belangrijker.