Meeting bij Kimber

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jacksel

Meeting bij Kimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 00:03

Vanavond ben ik weer eens bij Kimber geweest (bijna geen meeting meer te noemen). Ze haalde me van het station af en eerst gingen we even naar haar stoere hengst. Er grappig om te zien hoe die niet mee wilde lopen Tong uitsteken Maar uiteindelijk heeft Kim stukken met hem gedraafd aan de hand en ook het halthouden ging (meestal) goed.
Daarna even wat gegeten en doorgegaan naar Lodewijk, waar ik even zou oefenen met het voorlezen van een Z1 proef, aangezien ik dat met de eerstkomende wedstrijd zal moeten doen en ik nog nooit hoger dan B heb gelezen Scheve mond
Aangezien de bak nogal keihard was, ging dat rijden alleen niet door, dus gingen we hem gewoon even losgooien. Om uit te stappen mocht ik er even op (zonder zadel en hoofdstel/halster en mocht ik ook eens proberen te sturen...
Na wat oefenen lukt het ook nog redelijk, gewoon op mijn gewicht, ik wist niet dat het in me zat Haha! Het halthouden ging niet helemaal goed, maar ik heb nog hoop dat dat ook ooit gaat lukken. Daarna ging Kimber natuurlijk even showen wat zij allemaal zonder zadel en hoofdstel met hem kon, ik was onder de indruk Haha!
Oftewel een hele gezellige meeting, en volgende week is de volgende poging om een Z proefje te komen oefenen Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:11

Ha, dat klinkt gezellig. Ik ben heel benieuwd hoe Nimber's eerste Z-wedstrijd zal gaan verlopen. Maar het zal vast wel goed gaan.

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
http://www.concertplus.nl https://www.facebook.com/#!/concertmeteenplus

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 08:27

Gezellie, dus jij hebt de primeur gehad om als eerste van bokt de nieuwe aanwinst van Nimber te bewonderen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 08:35

jaaaah hij leert het nog wel de hengst hij walst je niet altijd meer omver trekt nogwel je schouder uit de kom en ik heb 3 blaren maar verder is ie braaf ook een klein stukje langs de weg gestapt nou auto's zijn zo eng maar hij blijft keurig achter me niets over te klagen zo braaf alsdat ie aanpakt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 08:37

Gut Kim, fijn dat het zo goed gaat maarreeeehm.... Leestekens? Haha!

Be a voice, not an echo!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:03

Hahaha, Kim is gewoon overenthousiast! Dat vergeet ze Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie