Eindelijk kennis gemaakt met Ynse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Eindelijk kennis gemaakt met Ynse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 20:07

Vanochtend ben ik al vroeg vertrokken op weg naar Rotterdam, op naar Berry en natuurlijk Ynse *LOL*
Als kadootje heb ik een babyblauw halster meegenomen voor Ynse zo kan hij flitsend op de manege rond lopen.

Toen ik aangekomen was heb ik meteen het kadootje aan Flootje gegeven, volgens mij vond ze het halster erg leuk (althans dat hoop
ik dan maar Haha! ) We zijn meteen weg gegaan op weg naar Ynse.
Toen we op de parkeerplaats stonden zag ik al meteen waar Ynse zijn stal was, het viel hem al meteen op dat zijn rare vrouwtje er weer was en
dat er nog iemand mee was met haar. Flootje had hem gisteren al ingelicht dat ik hem nu eindelijk eens zou komen bewonderen Haha!

We kwamen al gauw bij de stal van Ynse en wat zag ik staan: werkelijk
een schitterend paard om te zien met hele mooie lange zwarte zachte manen Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Ynse is erg lief en houd van kusjes geven, was wel te merken toen opeens zijn lippen op mijn wang vastgeplakt zaten Tong uitsteken
Flootje heeft hem uit zijn stal gehaald en ondertussen was haar zusje ook gekomen, in de bak hebben ze Ynse even opgejaagd zodat ik zijn mega-knieactie even kon bewonderen

Het was wel weer even heel gezellig dat ik Flootje weer eens kon zien, en nu heb ik Ynse eindelijk ook eens gezien. Floot wees maar ontzettend trots op hem want het is werkelijk een plaatje!!

het is trouwens jammer dat ik mijn schaar niet mee had anders had ik hairextensions kunnen maken bij Jaike met het haar van Ynse }>

Ik verheug me op de lente/zomer dan komt Flootje met Ynse hier naar toe *LOL*

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:35

Ik heb hem van de zomer een aantal keer mogen bewonderen toen hij nog op de wei stond...

Toen al was ik erg onder de indruk...
Begrijp dat hij alleen maar mooier geworden is..Lachen

Veel plezier verder..Lachen

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:41

En daar horen natuurlijk ook wat foto's bij:
[ITP] Finally, Barb meets Ynse!!

Het was ontzettend leuk om jullie nou eindelijk eens aan elkaar voor te stellen!! De volgende keer moet je hem even rijden!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:17

Leuk is dat, als je iets al heel lang van plan bent en het komt er dan van. Ga zo meteen de foto's even bekijken.