Waarom is alles nou zo ver weg!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 16:41

HALLO!!Ik benijd de mensen die in dat gedeelte van nederland wonen waar veel ruimte is!Ik woon in de randstad en ik nooit eens even het bos in, omdat dat ik dan gelijk weer 3 uur onderweg ben.Ook kan ik geen trailer rijden dus moet ik telkesn weer aan iemand vragen als ik bijv. naar het strand wil.GRRR..Het lijkt mij ook zo leuk om aan die georganiseerde ritten mee te doen, maar ja, die zijn weer in drenthe of brabant.Ik baal zo, ik zou willen dat er ook eens wat vaker in deze streek (zuid-holland) wat georganiseerd werd!!nou ja, ik zal niet de enige zijn met paarden in zuid-holland, waarschijnlijk zijn er genoeg anderen die ook balen...
mirte


kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 16:46

ik woon in ZH maar ik baal eigenlijk helemaal niet meestal reed ik 2u buiten lekker naar een manege ofzo toe dat was ook leuk dan ging ik door parken en kleine stukjes aangelegen bos rijden

lynn

Love you all!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 07:42

Hoi Mirte, het zal er maar aan liggen waar je woont in de Randstad. Wij wonen er ook, maar zitten op een half uurtje van het Amsterdamse Bos, en drie kwartier van het strand. Is best te doen.

Maar waarom informeer je anders eens niet bij de Stichting Recreatie Ruiter? Daar is een groep ruiters, die met elkaar ritten rijden. Ook in de Randstad zitten veel leden. Het leuke hiervan is nl. dat iedereen elkaar helpt met vervoeren van de paarden. Misschien woont er wel iemand bij jou om de hoek met een tweepaardstrailer, die maar 1 paard heeft.... Altijd de moeite van het proberen waard, toch? Ze rijden een aantal keren per jaar tochten met elkaar, door het hele land.

Ik ken het zelf overigens niet, het werd mij aangeraden toen ik zelf nog geen veewagen had.

Succes, Sonja

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 15:40

Je bedoelt denk ik niet de Stichting Recreatie Ruiter (dat is die van het ruiterbewijs) maar de nederlandse vereniging van recreatieruiters (nvvr) meer info op http://www.recreatieruiter.nl Goede tip!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Josien_, MairiMacBran, Paardennamen, pol013, Sintara en 116 bezoekers