Vandaag gaat Never weg....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Angeliek

Vandaag gaat Never weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 13:27

Never is nou al ongeveer 3 weken kreupel, en de eigenaar vond het ook
sneu voor mij dat ik niet kon rijden.
Dus, hij had nog een pony staan, en hij had het idee dat ik dan die pony ging rijden zolang never kreupel was.
Dus ik zeg tegen mijn vader dat Never al 3 weken kreupel is, en hij word zo kwaad dat ik dat niet heb gezegt, dat hij meteen wil dat Never terug gaat, en hij eist een week stalgeld terug.
Maarja, hij snapt niet dat ik fout was, omdat ik het hem nooit heb verteld dat Never kreupel was.
Maargoed, ik gister natuurlijk helemaal in tranen, en naar de eigenaar gegaan en gezegt Never morgen opgehaald moest worden...

Toen ze op het eerst kreupel werd had ze rotstraal, daar heb ik teer op gesmeerd en egyptische zalf, en allemaal zooi.
Nou is de rotstraal weg, en is ze nog kreupel.
Maarja, mijn vader zegt wel dat ik wel weer een ander paardje mag.
dat is wel heel lief.
Maar mijn vader heeft eigenlijk wel gelijk dat hij een week stalgeld terug krijgt, anders is het ook wel oneerlijk.
Die eigenaar maakt vet winst omdat hij de stal niet hoeft te betalen, en het paard staat goed, word verzorgt, en ik zit met een kreupel paard, en mn vader maar betalen.
Maargoed, ik had het eerder aan mn vader moeten vertellen, ben gewoon dom geweest.
maja, ik ga nou naar stal toe, want om een uur op 2 word ze opgehaald...
Doei.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 13:30

Heeft ze geen hoefzweer ofzo?
Ik heb een paard gekend dat nadat hij genezen was van rotstraal toch nog mank liep. Hij bleek een hoefzweer te hebben.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 13:35

nee, want als ik ging rijden, was ze op het eerst helemaal niet kreupel en na een minuut of tien opeens wel.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:38

Kan een holle hoefwand zijn, wij hebben dat ook aan de hand gehad het paard mankte pas als die ene hoef belast werd en er was niks aan te zien. We hebben lang gezocht wat het was en op het laatste ontdekte de hoefsmid een holle wand.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 22:08

Ja, maar mijn vader wil never geen tijd meer geven om te genezen, dat kan ik ook wel bergrijpen, want een kreupel paard op stal hebben staan is ook duur, en er word niets mee gedaan.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:08

Ik volg het verhaal niet helemaal...hoezo geen stalgeld? Huh..ben ik nou blond?? Ik vind het eerlijk gezegd niet begrijpelijk, maar ik zal mijn mond houden Lips are sealed

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 09:18

Tiko, dat paard is niet van haarzelf maar van iemand anders. Never kwam dus bij hun op stal te staan, zodat zij haar kon rijden. Zij moesten dus wel de stalling betalen. Maar ik snap het heel goed, als je een paard van iemand hebt om te rijden, en hij staat al 3 weken kreupel van de 4 weken dat je hem hebt. Dat is toch wel heel erg balen en dan zou ik ook niet de stalling blijven betalen, want je hebt het paard toch gehuurt van die mensen om hem te rijden..

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 12:15

Snappie het nou?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie