Toch maar paard erbij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Toch maar paard erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 11:34

Ik heb gisterenavond met de stalhouder overlegd en ik ga toch maar een paardje voor hem erbij rijden. Het is een Zuidhorn en is donkerbruin (tegen het zwart aan). Hij moet alleen eerst drastisch op dieet. Hij heeft een super mooie hals, echt een gigantische kap erop. Het kan uiteraard ook heel erg tegenwerken, maar ik denk dat dat wel goed gaat. Men zegt dat hij heel sterk is, maar ik dat zie ik dan wel weer.

Hij zei dat ik er nog wel één bij mocht rijden, maar dat is veel te druk voor mij. Hij heeft er best een aantal stil staan, aangezien hij niet iedereen op zijn paarden wil hebben.

Ik ben in ieder geval blij dat ik toch besloten heb om het te doen en ik ga vandaag of morgen een plan van aanpak maken. Ik kan hem uiteraard niet meteen volop in de training zetten. Dat is niet eerlijk tegenover hem.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:38

Wat ontzettend leuk dat je het toch gaat doen Simone! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Het leek me een leuk, sociaal en aanhankelijk paard, hoop dat-ie in het werk ook fijn is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 11:41

Hij is aanhankelijk, maar ook een boef. Hij is niet makkelijk hoor. Daar hebben ze mij ook al voor gewaarschuwd. Hij is snel met de benen, laat ik het daar maar op houden. Als het longeertouw tijdens het longeren iets langs zijn hoofd kietelt, dan wordt hij al helemaal gek.

Ik ben zelf ook heel benieuwd hoor! Het is in ieder geval een mooi paardje en hij vindt het ook wel leuk om wat te doen buiten het eten en slapen de hele dag.

Garfield Z2+14 (Verkocht 14-10-2005 Amerika )/Tequilla L2+3 (Verkocht Brazilië)/18-08-2005 Sky Dancer (v: Sunny Boy) VERKOCHT 06-2006/19-10-2005 aankomst Dreamcatcher (Diamond Hit x Skorpio), 07-2006 aankomst Sunbeam (Sunny Boy x Stuyvesant).

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:42

Ik ben benieuwd naar wat foto's, we hebben zelf ook een Zuidhorn. Foto's staan in mijn profiel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Vlindy en 157 bezoekers