Nu is alles weg!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 19:14

OO wat voel ik me KLOTE Frusty !!
Vandaag zijn we officieel overgegaan! Ik ben dus verhuist! Zo'n raar idee vanaf mn geboorte in hetzelfde huis gewoont en nu opeens weg! Weg van mn huis,weg uit mn vertrouwde omgeving en weg van mn paardjes! Ik weet het ik kan ze blijven zien maar toch!
Volgende week komt er ngo een koper voor Dyene die al een paar keer is wezen kijken dus ik denk dat die het wel wordt! Dan zijn er nog maar 4 over!!
OO ik kan geen woorden meer vinden maar dit heeft al een stuk opgelucht!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 19:19

Goh wat erg zeg, kan me voorstellen dat je nu helemaal stuk bent, vooral dat je uit je vertouwde omgeving weg moest Verdrietig .
Houd je de andere paardjes wel of moeten die ook weg?? Verdrietig

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Lachen

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 19:51

M'n paardjes zijn nu allemaal van de mensen die ons huis hebben gekocht! Dat zijn kennissen van ons! Het is de bedoeling dat ik gewoon mn paardjes blijf verzorgen daar. En hun kinderen les geef! (ze hebben een jongen van 15 die rijd niet, een dochter van 13 die fanatiek rijd, een jongen van 10 die niet rijd en een tweeling van 4 waarvan het meisje erg veel rijd en het jongetje wat minder)Ik kan dus wel blijven rijden maar hun hebben het recht om te zeggen wat ik fout doe want het zijn hun paardjes! Dat zal wel wennen zijn want ik heb vanaf mn geboorte eigen paarden gehad en nooit een verzorgpony!!