Gemeet met Dr_Jacksel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Gemeet met Dr_Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 16:38

Gisteren was het dan zover, Dr_Jacksel zou afreizen naar het zonnige zuiden. We hebben ooit op dezelfde manege gestaan/gereden maar ik tien jaar eerder dan zij dus we hadden elkaar nog nooit ontmoet.
Ter herkenning zou ze een gele sjaal om hebben maar er stond niemand met een gele sjaal, wel iemand zonder gele sjaal maar met vragende blik. Bleek ze het te warm gevonden te hebben voor een sjaal waardoor ik mijn aanknopingspunt kwijt was Lips are sealed

Na aankomst zijn we maar snel Gwenn uit de wei gaan plukken, Gwenn verheugde zich bijzonder op een grotere ruiter waarmee ze vast wel weer eens heel hard mocht. Helaas, uitgerekend op het pad waar dat zou kunnen wandelde een vrouw met hond. Toch nog een klein galopje maar het pad was zo zacht dat mijn fiets bleef steken waardoor ik niet zo erg bij bleef. Hier verschillen de meningen. Zij zei dat ze 10 minuten had staan wachten, volgens mij waren het er hoogstens 5!

Zie hier voor de foto's van Dr_jacksel op Gwenn
[ITP] Meeting: Dr_Jacksel op onze Welsh (nieuwe foto's)

We hebben nog even geduobokt en toen moesten de kids van school gehaald worden. Het is altijd weer een verrassing welke kinderen er mee komen en of er uberhaupt kinderen mee naar huis gaan.
Deze keer ging de oudste niet mee en nam de jongste een vriendje mee naar huis. Mijn jongste was helemaal weg van Dr_Jacksel, een naamgenoot van een van de K3-leden moest wel aardig zijn Knipoog
Aan het eind van de dag, toen we weer kinderen gingen ruilen, kreeg Dr_Jacksel dus een heuse sightseeing door Weert waarbij we op het ene adres koffie kregen en op het andere de taart Kwijl

Toen moesten de paarden gedaan worden en het menseneten gemaakt. Volgens Dr-Jacksel waren pangroenten erg lekker in de spaghetti en ik wilde dat best uitproberen. Mijn oudste zou de paarden samen met haar gaan doen zodat ik even aan het koken kon.
Het smaakte ....... tja, anders zullen we maar zeggen Haha!

Na het eten kwam Vin oftewel Vinniefun ook nog thuis na 3 uur reizen van A-foort naar Weert wat erg bemoedigend was voor Dr-Jacksel die naar A-foort toe moest.

Het was in elk geval erg gezellig, vooral de meegebrachte snoepjes waren heerlijk, toch Jacksel? }>
Laatst bijgewerkt door Percy op 04-02-03 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:42

Whahaha Haha! De SOEPgroenten in de spaghetti waren best lekker, alleen jammer dat je de zout vergeten was... Haha! Gwenn was echt heerlijk om onder m e te hebben, eindelijk weer een fanatieke dribbel onder me Haha! Ik heb toch echt liever een paard die je moet inhouden dan eentje die je echt voorwaarts moet driven
Ik vond het enorm gezellig en we gaan het zeker nog een keer doen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:51

Tssskkk, niet eens een zeik-percy-af-topic van Karin?? *LOL* *LOL* Nou dan moet je wel heeeeeel aardig zijn geweest en (behalve die soepgroenten Haha! ) niet zoveel fout hebben gedaan. Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad! Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:51

Ik ben alle dingen die ik ter afzeiken had bedacht allang weer vergeten... Erg jammer dus Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 16:58

Dat is het voordeel als Karin een beetje ziek is, dan wordt ze wat vergeetachtig Haha!

En het waren geen soepgroenten maar pangroenten en jij begon er over:(

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:55

Ludo schreef:
Tssskkk, niet eens een zeik-percy-af-topic van Karin?? *LOL* *LOL* Nou dan moet je wel heeeeeel aardig zijn geweest


Nou ja zeg Karin is toch niet zo zeik-iemand-af-topic-plaatserig?
Leuk woord trouwens.
Nog iemand die scrabbel met mij wil spelen?
Peter wil al niet meer want hij verliest altijd. *LOL*

Karin leuk dat je zo'n gave dag had! Percy, heeft je lichaam nog allergische reacties vertoont op het eten of viel het mee? }>

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:11

Leuk dus het was wel gezellig ?
whaha dr_jacksel wilde je gewoon nieuwschierig maken door haar sjaal niet om te doen Haha!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:05

Dorine"]
[quote="Ludo schreef:
Tssskkk, niet eens een zeik-percy-af-topic van Karin?? *LOL* *LOL* Nou dan moet je wel heeeeeel aardig zijn geweest


Nou ja zeg Karin is toch niet zo zeik-iemand-af-topic-plaatserig?
[/quote]

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers