Pebbles, mijn knie en het hek....... :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Pebbles, mijn knie en het hek....... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 18:09

Vandaag mijn lieve Cheyenne gepoetst en NH-oefeningen gedaan. Ging super. Daarna vroeg een stalgenoot of ik haar kleine, bonte pony Pebbles (5 jaar oud) wilde berijden en aanpakken, want Peb had gisteren een meisje van 8 2 keer eraf gebokt. Dus ik erop.....nou dat heb ik geweten!!!Die kleine dondersteen probeerde mij meteen uit door keihard tegen het hek aan te knallen, met mijn knie als stootkussen.....AUWWWWW. Meteen de boef flink aangepakt en ze liep daarna als een trein!!! Toen bleek het ineens een heerlijk paardje en ik heb haar flink voorwaarts gereden...in de hoek moets ik haar goed begrenzen, dat ze niet weer wegschoot richting hek. Lange teugel in galop en draf en ze ging helemaal ontspannen.....leuk om te zien en ook wel een goed oefening voor mij ivm inrijden Cheyenne. Maar ja.....wel een flinke beurse knie..... Huilen Kon hem niet eens meer buigen toen ik afgestapt was. Meteen een coldpack erop en dat verminderde de pijn wel, maar ik loop nu helemaal mank. Ik ga maar even op zoek naar kniebeschermers ofzo...voor als ik weer op pebbles stap. Tong uitsteken

Maar goed, kan ik alvast wennen aan de blessures die waarschijnlijk dit jaar wel meer zullen komen (inrijden Cheyenne)....
Laatst bijgewerkt door Franca op 09-02-03 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt


dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 19:40

Ik heb welleens op een paard gezeten dat tegen het schriklint aan liep toen ik erop zat. Dat is ook niet prettig...

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 01:44

He balen joh! Ik heb een keer toen ik nog bij de ponies reed mijn knie heel hard gestoten tegen een stalen bint, die het dak van de rijhal ondersteunde, die gaf niet echt mee LOL Dat paardje dacht dat hij tussen zijn voorgangen en de muur paste Haha!
Mijn knie was zo dik als een voetbal van het vocht en hij moest leeggezogen worden in het ziekenhuis, daarna kon ik hem pas weer buigen. Fijn hor, ponies

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 11:16

Haha, ja die pony's zijn nog erger dan arabs!!!! Ik zie na 1 nachtje slapen gelukkig nog geen voetbal opkomen.....fewwww.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 11:59

Ja, ken het! Avalon deed het maar al te vaak...Mijn leren laarzen waren helemaal kaputt . Ben heel benieuwd wat voor trucjes Tica gaat hebben bij het rijden Haha! (ze zal waarschijnlijk heel erg loperig zijn)

Galactica Wadim X Gemini

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:11

Wij hebben ook zelf onze arabjes ingereden.
Ze waren uiteraard wel bij ons geboren en vanaf dag 1 in onze handen geweest. Dus ze vertrouwen je dan met heel hun hart.
Met A.R. Zoya was het zo, een beetje freestyle, hoofdstelletje in (veel longeren), zadeltje op, aansingelen. Dan stond ze in de ruststand zo van "wanneer beginnen we met de eerste dressuurproef". Nooit 1 stap verkeerd gezet of gebokt. Ongelooflijk.
Ik hoop dat het met Cheyenne en Tica net zo gaat. Het vertrouwen heb je al, gaat vast wel goed. Succes hoor..

Isabel

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leukertje, OmgiliBot en 121 bezoekers