interview gegeven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

interview gegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 16:00

Gisteren avond was ik op de pc kijken, het was springles en sinds mijn val spring ik niet meer (nog 2 keer gedaan maar allebei slecht en eng). Ik wist dat er iemand zou komen van een plaatselijk blad om een interview af te nemen met de ruiters. De vrouw die het interview deed was de moeder van een vriendin dus kende ik en zij mij. Maar ik dacht dat ze wel ruiters zou interviewen. Niet dus.
Ze heeft twee springertjes 'geinterviewd': wie ben je, hoe oud, naam pony, hoelang al lid? Die soort vragen, de rest was voor mij. Wat vind je leueker, springen dressuur, wat doen jullie op de pc nog meer behalve rijden, vind een paard het leuk om te springen, vind een paard het niet eng, praten de paarden tijden de les met elkaar Verward Verward . Dat soort vragen. Ook een leuke: waarom Doet haike het soms niet? Snapt haike het niet of wil hij niet? Ik heb het maar op allebei gehouden. Ben nu bang dat er nogal veel over mij zal staan!

Er is trouwens ook nog een foto gemaakt van de springles van de kleintjes, meerdere trouwens. Ben benieuwd welke erin staat.