Bijrijder zoeken of andere oplossing?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:22

Ik denk dat wanneer je Fitz 2 maanden uitbesteed aan een echt prof. stal en je ziet na 2 maanden wat Fitz allemaal presteerd je zelf weer helemaal zin gaat krijgen in het rijden.
Neem eens kontakt op met Herman Wientjes. Als hij geen plek heeft voor Fitz dan heeft hij vast nog wel een getalenteerde leerling die er wel plek voor heeft. Zo wordt je paard ook nog steeds in hetzelfde stramien getraind.

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:46

Ik zou hem echt niet verkopen! Ik weet zeker dat als je hem 2 weken moet missen, je hem al terug wil! Probeer dat maar eens uit, 2 weken niet naar je paardje gaan. Dat hou je echt niet vol hoor!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 19:51

Haha!, daar heb ik niet veel problemen mee hoor. Ik ga rustig 3 1/2 week op vakantie.
Ik moet natuurlijk wel regelmatig bellen Knipoog

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 10:24

Gewoon effe afwachten, zoals de meesten hier voorstellen. Zoek een tijdelijke oplossing en gun elkaar wat vrij af. Wedden dat alles dan wel op zijn plooi komt.

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:04

jippie schreef:
Ik denk dat wanneer je Fitz 2 maanden uitbesteed aan een echt prof. stal en je ziet na 2 maanden wat Fitz allemaal presteerd je zelf weer helemaal zin gaat krijgen in het rijden. Neem eens kontakt op met Herman Wientjes. Als hij geen plek heeft voor Fitz dan heeft hij vast nog wel een getalenteerde leerling die er wel plek voor heeft. Zo wordt je paard ook nog steeds in hetzelfde stramien getraind.


Dat wilde ik ook net zeggen Jippie *LOL* Ik zie dat topic nu pas(door de link in je andere topic), maar denk ook dat je hem het beste ergens in training kunt zetten. Hij zal er niet slechter van worden en je hebt geen problemen met slecht functionerende bijrijders etc...Je hoeft je ook niet druk te maken over uitmesten enzo.
Dan kun je zonder problemen weer uit je paardendipje komen en als dat niet lukt is hij na een trainingsperiode via de betreffende stal waarschijnlijk wel makkelijk te verkopen ook.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 16:10

Gomir, ik ben al gaan kijken en dat gaat idd gebeuren.
Alleen waren ze wel erg happig op verkoop en volgens mij is Fitz al verkocht voordat hij er staat Haha!.

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:19

Het lijkt mij ook wel de beste oplossing eerlijk gezegd.
Alleen niet te snel toestemming voor verkoop geven, voor je het weet ben je hem kwijt en krijg je er spijt van...Paardendipjes zijn toch vaak tijdelijk namelijk Haha! Maar ik denk dat je daar zelf wel 'slim' genoeg voor bent en dat wij je dat niet hoeven te vertellen Knipoog