Dikke hagelstorm met onweer!!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Dikke hagelstorm met onweer!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 21:22

Tjonge wat een belevenis weer vandaag. Eerst vanmorgen op Lieve Lobbes gereden. Ik had eens het westernzadel opgedaan en ik moet zeggen dat ik dat aan mijn benen en kont voel Frusty
Ze zat vol power dus na de galop reed ze lekker rustig. Het was weer een schatje. Ik geniet van haar met volle teugen. Lovers
Vanmiddag dachten we eens lekker te mennen met Riekie. Het ging best leuk maar het stond ineens te stormen. En Riekie scheet in haar broek (ja die heeft ze met mennen Knipoog) Ik sprong er gauw af en hield haar vast. We tuigden haar gauw af en deden haar op stal. Ze was helemaal nerveus. Dat is ze niet gewent natuurlijk die kou op haar buikje. Dat was dus weer een kort menritje. Maar we hebben weer gelachen achteraf toen we met ons natte pakkie binnen aan de koffie zaten!!!!!!


Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:42

En Riekie scheet in haar broek (ja die heeft ze met mennen ) Ik sprong er gauw af en hield haar vast. We tuigden haar gauw af en deden haar op stal. Ze was helemaal nerveus. Dat is ze niet gewent natuurlijk die kou op haar buikje. Dat was dus weer een kort menritje. Maar we hebben weer gelachen achteraf toen we met ons natte pakkie binnen aan de koffie zaten!!!!!!

Aw achossie arme Rieke Schijnheilig maja heheh zal achteraf wel lachen zijn geweest hahhahah Tong uitsteken:P k hoop voor je dat het volgende keer beter gaat!! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 21 bezoekers