Mijn zaterdag was leuk in de sneeuw :D !

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Spikkel

Mijn zaterdag was leuk in de sneeuw :D !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-03 13:36

Zo 's morgens er al vroeg uit (niet zo leuk).En met mijn vriendin naar de pony's Haha!.Eerst eten geven , goh dan lopen ze wel achter je kont zeg *LOL* .En dan uitmesten , whahah al die paardenmest aangevroren wat wel lollig was , en toen ik en mijn vriendin naar mijn thuis gingen begon het te sneeuwen Haha! .

'S middags door de kou weer naar de pony's en toen moesten we korrel geven , hahaha wat een ramp was dat , eerst het grootste paard Loetchia in de laatste stal vastgezet en haar emmer korrel gegeven.Dan de shetlander (Rakker) en zijn vriendje Cheeta wat korrel en deurtje van de stal toe.En dan Tars goh , de stal in jagen en dan maken dat je het deurtje toe doet of hij gaat gewoon lopen... en dan nog een emmer met korrel buiten onder het afdakje voor Garret Lovers .Ja Loetchia stond in haar stal dus we dachten dan zal ze wel blijven staan en etenb , maar nee , dame gaat mooi uit de stal naar de stal waar ze normaal eten krijgt maar daar stonden rakker en Cheetah dus in.Dan de emmer naast Garret gezet en toen bleef ze staan.Tars was klaar met ze korrel , staldeur open , jah wat denk je , korrel van arme Loetchia afnemen Tong uitsteken.Maar na het wegjagen bleef ie weg Knipoog.

Dan wat sneeuwfototjes nemen natuurlijk Lachen.En met een borstel sneeuw van de dekens gehaalt zodat het water niet in het deken dringt .En dan even in het hooi gaan verwarmen want heel mijn tenen waren bevroren Bloos .En dan nog door de sneeuw naar huis Huilen .En natuurlijk ook sneeuwballen gegooit met mijn vriendin Haha!.Jammer dat de sneeuw nu al weg is Boos!.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie