Afscheid nemen valt moeilijk ;( - ze is weg....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 17:54

Heel veel sterkte!
Maar je hebt de beste keus gemaakt voor jou en voor je pony. Ze krijgt vast wel en leuke tijd bij haar nieuwe eigenaar zo te horen. Ik heb ook zoiets meegemaakt en weet hoe zwaar het is. Wens je daarom nog veel sterkte en succes. ik zou zeker een keer langs gaan dat helpt

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 18:24

Heel veel sterkte!!!
Zo te lezen heb je een goede nieuwe eigenaar voor haar gevonden.
Heb met tranen in mijn ogen zitten lezen en ik kende je pony niet eens. Echt heel veel sterkte.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 19:36

Nogmaal bedankt voor al jullie lieve reacties, dat doet me goed Lachen

Marije > ja ik kan haar opzoeken wanneer ik wil. Ik wil graag over een paar weekjes even gaan kijken.

Ik heb de mensen net gebeld om te vragen hoe het gegaan was en hoe ze er op reageerde.
Met de trailer ging alles goed, alleen probeerde ze steeds achterom te kijken. Maar verder stond ze rustig op de trailer.
Ze is vandaag eventjes in de wei geweest, nog even alleen en toen ik net belde stond hij net toevallig naast haar Lovers
Ik hoorde haar murmelen... Scheve mond

Ze was erg braaf en redelijk rustig, dit weekend probeert hij haar voor de wagen te spannen.
Dus ze mag lekker heel de week nog even wennen Lachen

Dit doet me echt goed, ben heel blij dat ze het naar haar zin heeft
Kreeg wel weer even een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen, maar ben echt blij voor Maart dat ze het getroffen heeft Lachen

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:49

Heel veel sterkte ermee, ik weet precies hoe het is, heb eht zelf ook moeten mee maken. Alleen heb ik er voor gekozen om mee te gaan naar zijn nieuwe huis. Als ik het niks vond mocht ik hem weer mee naar huis nemen. Nou het was daar fantastisch en dat hielp mij met verwerken omdat ik me niet hoefde voor te stellen hoe het daar was. Ook moest ik weg rijden, en werd hij niet van me weg "gehaald" want zo'n moment breekt je dus helemaal op...

Ga lekker snel kijken bij haar, en verzeker jezelf ervan dat je goed hebt gedaan! Wees vooral niet bang om te gaan kijken, je voelt je er waarschijnlijk veel beter door, je denkt misschien van niet maar het is wel zo!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:07

Sterkte ermee! Heel knap dat je toch die moeilijke beslissing hebt kunnen nemen.Ik Heb kort geleden ook mijn pony verkocht omdat het gewoon niet meer ging.
Nu hebt je het er nog heel erg moeilijk mee maar dat wordt na een tijdje wel minder!
Sterkte ermee!
Liefs Simone

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:12

Heel veel sterkte er mee Susan! Ik weet hoe het is om een pony te moeten verkopen ... Scheve mond Het valt ook heel zwaar. Heel veel sterkte en als je naar Maartje toe gaat wil je haar dan de groetjes van me doen Lovers doen?

Liefs, Yara

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:45

Jeetje wat moeilijk voor je zeg, hopelijk gaat het nu een beetje beter met je, en denk maar zo: maartje heeft een heerlijk nieuw huisje Lachen
maar het blijft moeilijk, heel veel sterkte!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:48

Sterkte!! Het is idd erg moeilijk. Ik heb een pony die ik maar 1 zomer heb gereden (alleen het inrijden) en toen werd ze verkocht. Ik heb haar op de trailer gezet en dat is idd het moeilijkste.
Maar je hebt wel goed gekozen voor je pony, en als ze het maar fijn krijgt!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:50

Je paardje weg doen is inderdaad ook nooit leuk. Maar je zei al dat het niet anders kon. Gelukkig heb je een goeie plek voor haar gevonden. Kun je af en toe niet eens langsgaan?

Veel sterkte!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:04

Wat fijn dat je pony bij mensen terecht is gekomen die ook begrip voor jou hebben !! Het feit dat hij jou nog alleen met Maartje in de stal liet en dat je langs kan komen...
Hoe rottig de beslissing ook is, dat moet je iig goed doen!!
Ook al weet je in je hart dat de beslissing juist is, ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt Verdrietig ! Ik wens je veel sterkte!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:28

Ik kon de mijne soms wel tegen de muur plakken, ze kon zo vreselijk koppig en eigenwijs zijn, maar ben toen ze haar kwamen ophalen weken van slag geweest. Ze is sinds oktober weg, en plan een bezoek nu in de lente. Ik moest gewoon blijven wachten, normaal was het bezoek voor kerst gepland, maar ik zou 'r zo terug hebben meegenomen dan ... de "afstand" was nog niet voldoende, ik voelde dat ik nog niet 'r naam kon zeggen zonder dat er tranen begonnen te prikken ....

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 13:03

Ja Sterre, ben heel blij dat hij me nog even alleen liet met Maartje.
Toen kon ik echt even mijn tranen volledig laten gaan bij mijn meissie...

Het gaat nu al wat beter, vooral omdat ik gisteren dus heb gebeld en heb gehoord dat alles goed met haar is.

Bedankt voor jullie lieve reacties Lovers

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:07

Noe meisje, heel veel sterkte!! Je hebt iig het beste gekozen voor je paard!!!!