Brando de geweldige!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 17:38

Okee okee, misschien hemel ik Brando nu wel heel erg op, maar hij is fantastisch. De laatste 3 dagen was ik op vakantie en heeft een vriendin van mij Brando gereden. De eerste dag ging het heel goed vertelde ze. De tweede en derde dag helaas wel minder. Ik vanmorgen naar de manege en lekker gepoetst en opgezadeld. Ik had er zin in!! En Brando liep super!!!! Lovers Lovers Normaal is hij nogal sterk in de hand en nu was hij super licht. Ook heeft hij vaak wat moeite met de overgangen terug, maar die gingen super. Hij bleef gewoon de hele tijd heel mooi rond.
Hij kon supergoed uitstrekken Kwijl Kwijl Kwijl en kwam daarna heel goed terug. Ik heb ongeveer anderhalf uur gereden. Ik had geen zin om hem eerder op stal te zetten. Zo goed ging het gewoon. We krijgen nu steeds meer vertrouwen in elkaar. Het gaat gewoon fantastisch!!!!! Lovers Haha! Haha! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 21:07

als je denkt aan je onderschrift komt het vanzelf goed, zoals je begint te merken

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 22:27

Ja, je hebt helemaal gelijk!!! Dat is ook de reden voor dit onderschrift. Bij mij werkt het in ieder geval!!!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Leedebee, mooney, Patriesje, sterregoud, Taartje, tienus63 en 90 bezoekers