Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
DuoPenotti schreef:
Citaat:16 mei 2024/Nedersaksen/Duitsland
Een wolf staat bij je naar binnen te kijken....
Wie denkt er nu aan de 7 stappen van Geist?
Bron: https://www.facebook.com/profile.php?id=100033124758444
Elisa2 schreef:Nou, de aanval op de twee grote paarden in Ede op de Valouwe. Ik weet echt 100% zeker dat er een tijdje terug op de prediationmap stond: DNA bevestigd Wolf.
Nu staat er DNA bevestigd: hond.
Ik ben echt confused.
Nyaleti schreef:Wat een vreemde wending dit..
Elisa, weet je nog meer over de aanval? Niet gedood toch? 'enkel' wonden op het lijf?
Weet iemand een beetje de Richtlijnen voor DNA afnemen? Want herinner me wel een artikel dat BIJ12 letterlijk in een hondendrol heeft staan swabben ipv op een gewond schaap oid. Vraag me af waarom ze überhaupt nog kiezen voor een drol als je daar een verse wond hebt..
tienus63 schreef:Elisa2 schreef:Nou, de aanval op de twee grote paarden in Ede op de Valouwe. Ik weet echt 100% zeker dat er een tijdje terug op de prediationmap stond: DNA bevestigd Wolf.
Nu staat er DNA bevestigd: hond.
Ik ben echt confused.
Ik heb het even nagevraagd bij Wolven in Westerveld.
Er is gesproken over sterke vermoedens van een wolf, gezien de sporen en verwondingen.
Alleen heeft BIJ12 altijd gesproken in de uitslag over hond.
Is er dan sprake van contaminatie van swab met dna van hond die wellicht daar op het erf etc rondloopt, of is er sprake van een hybride?
MWiW heeft de lijsten van BIJ12 uitgeplozen. Er wordt nog weleens wat veranderd.