Hypoplaza, vanaf 27-12-02 in Nieuwegein

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:38

Dus iedereen die een boktcap heeft zet hem op ! dan ben je makkelijk herkenbaar.
Ik weet niet of ik ga, als het net zo is als het tentenkamp ga ik dus niet.
Zijn er al mensen terug???

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:44

Ik dus....

kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:44

En hoe was het?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:53

Niet zo heel bijzonder,
niet echte kwaliteits artikelen.
Het is net of je in Bussum/Rotterdam/Bilthoven loopt, precies dezelfde spullen alleen veel breder uitgestald.
Voor de echte mooie spullen ben ik leker naar Freddy's geweest Party!!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:54

Ik ben geweest en het was DRUK. Echt 40 minuten in de rij gestaan bij de kassa.
Het is een hele mooie grote winkel er zijn alleen veel te weinig pashokjes en het is er bloedheet.
De aanbiedingen vielen tegen. De pikeurbroeken waar je korting op kreeg waren alleen die met ruitjes, bloemetjes en met ribstof. En van de dekjes van 9,95 hadden ze er ook niet zoveel ingeslagen.
Maar als je nog gaat wens ik je veel succes Haha!

kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:54

Wat is freddy's dan?
Tell me !!!!
Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:57

http://www.freddysruitersport.nl/

Die zit een paar panden ervoor.
Mooie Dobert, Passier, K&K, Sommer collectie.
Ook dealen zij in Kentaur wat een heel goede prijskwaliteit verhouding heeft!

kojack

Berichten: 6407
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:01

Oh oke
Bedankt
Maar dan ga ik liever naar Horse Paradise in Bovenkerk, die heeft ook alle merken (niet de goedkope)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:05

Sjuimpje schreef:
http://www.freddysruitersport.nl/

Die zit een paar panden ervoor.
Mooie Dobert, Passier, K&K, Sommer collectie.
Ook dealen zij in Kentaur wat een heel goede prijskwaliteit verhouding heeft!


Zeg eens, wat heb je gekocht Party!! ???

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:10

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die zadeldekjes er nou uit zien die ze in de aanbiedin hebben. Iemand die me dat kan vertellen?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:37

Nou als ik het zo hoor, stelt het echt niet veel voor.
Ik zit nu stevig te twijfelen of ik er heen ga, het is anderhalf uur erheen te rijden en dan moet je nog misschien voor 2 halsters 40 minuten in de rij staan.
En wat denk je zondag iedereen is vrij, iedereen gaat erheen.
en er lagen vast geen shet artikelen Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 16:45

Het was heel erg druk... Bij de kassa stond toen ik binnen kwam een eeeenorme rij!! Ik kwam voornamelijk voor de westernspulletjes.. ik weet dat ze die niet zoveel hebben in HorseLover shops, maar hier hadden ze toch wel erg weinig Boos! Jammer hoor..
Ik heb me verder wel vermaakt. Sjabrakken lagen hartstikke netjes in aparte hokjes op maat etc., dekens waren heel netjes 'tentoongesteld' met plaatjes van de dekens erbij, zodat je dus kon zien hoe de deken eruit zou zien op je paardje en er liep volop personeel rond die je vragen meteen konden beantwoorden. Ik zocht alleen reflecterende hesjes en die hadden ze nog niet Verdrietig Nadat ik drie zakken met verschillende paardensnoepjes, een Anky-pet en een neusbontje langs de kassa was gegaan (de rij was net iets minder geworden.., maar voor mij rekenden mensen voor zeshonderd euro aan jassen etc. af..) ben ik nog even langs Freddy's geweest. Leuk om zo van de ene in de andere winkel te hoppen Haha! Daar verder niets meer gekocht trouwens, maar het was wel opmerkelijk dat ook zij de aankomende dagen aanbiedingen hadden. Van alles wat je daar kocht ging volgens mij 10% af ofzo, als ik het goed begrepen heb. Concurrentie!! (altijd goed Haha! )

Mer1980

Berichten: 18991
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:41

Ik ben dus geweest. Het viel me wel wat tegen. Ik heb nogal wat prijsvergelijkingen gedaan en de Ruitershop in Harmelen was toch in veel opzichten goedkoper in dezelfde artikelen. Ik ben wel een wollen zweetdeken rijker. Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 19:37

Ik kom heel vaak bij Freddy's, aardige vent namelijk, heel behulpzaam, en als ie je aardig vind krijg je die handschoenen of laarzenknecht gratis van hem. Hypoplaza vond ik verder ok. Veel keuze in sjabrakken (hoewel de aanbiedingen al weg waren), maar ik raad iedereen af de hoofdstellen te kopen ui t de aanbieding. Beetje buigen met het leer en het scheurt. Verder best ok, zeker als je er vlakbij woont.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 19:40

Ja, ik vond het aardige mensen bij Freddy's. De zaak is ook net wat gezelliger dan Horseplaza, met die houten vloer enzo. Ik vond Horseplaza ook zeker niet slecht, maar het is gewoon zo moeilijk orienteren met zoveel mensen om je heen. Als het straks wat minder druk is, dan is het wel een lekker 'winkeltje' om rond te snuffelen.
Ze hebben trouwens wel heel veel verschillende halsters en sjabrakken! En ik vind dat ze alles ook overzichtelijk hebben 'tentoongesteld'. Ik heb het wel eens heel anders gezien

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:11

Citaat:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die zadeldekjes er nou uit zien die ze in de aanbiedin hebben. Iemand die me dat kan vertellen?


Ze hadden simpele met koord (niet echt een koord, meer gekleurd randje) en die waren 9,95. Hier waren maar 2 bakken van en toen ik om een uur of twaalf wegging waren die bijna leeg.

Ze hadden ook met een meer luxe koord in zilver en goud die waren 16,95 en hier waren er meer van geloof ik.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:42

Nou ik ben weer eevn bankroet, ben dus langs geweest Tong uitsteken

Ik ben rijker:
- zadelzeep
- zadelvet
- paardenshampoo
- teugels
- beugelriemen
- kobaltblauw dekje
- 4 kobaltblauwe bandages
- handschoenen
- BR-muts.

Heerlijk! Maar ja.... ik ging voor een onderdeken die ik uiteindelijk niet gekocht heb Haha!

Voor de rest wel een mooie zaak, flink groot. Maar ik vind de rijbroekenafdeling niet overzichtelijk, er hangt veel door elkaar en heel veel dure broeken. Tsja, mijn enige merk wat ik ongepast kan meenemen hebben ze niet, horka. Da's wel jammer...

Maar voor de rest een goede zaak, maar ik denk dat mijn bezoekjes bij de Ruitershop in Harmelen toch ook absoluut door blijven gaan Knipoog

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:47

Mayo schreef:
Nou ik ben weer eevn bankroet, ben dus langs geweest Tong uitsteken

Ik ben rijker:
- zadelzeep
- zadelvet
- paardenshampoo
- teugels
- beugelriemen
- kobaltblauw dekje
- 4 kobaltblauwe bandages
- handschoenen
- BR-muts.

Heerlijk! Maar ja.... ik ging voor een onderdeken die ik uiteindelijk niet gekocht heb Haha!

Voor de rest wel een mooie zaak, flink groot. Maar ik vind de rijbroekenafdeling niet overzichtelijk, er hangt veel door elkaar en heel veel dure broeken. Tsja, mijn enige merk wat ik ongepast kan meenemen hebben ze niet, horka. Da's wel jammer...

Maar voor de rest een goede zaak, maar ik denk dat mijn bezoekjes bij de Ruitershop in Harmelen toch ook absoluut door blijven gaan Knipoog


Nou Mayo, nu je dit allemaal hebt kunnen kopen voor Kas mag ie ook wat voor je terug doen Lachen Winnen zondag bijvoorbeeld Hihi Haha!

Masja

PS
Hebben je gemist vandaag, was echt bere druk Boos!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:07

Hmmm...ik zit dus te twijfelen of ik zal gaan.
Ik moet er eerst een treinkaartje voor kopen ( ong. 16 euro) en dan is het nog de vraag wanneer ik ga en of de aanbiedingen er dan nog wel zijn.
Is het een aanrader? Of kan ik gewoon beter hier in de buurt wat gaan snuffelen?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:19

Ik weet niet of ik dan zal gaan. Het is op zich de moeite waard hoor, het is een mooie winkel en je kunt er lekker rondkijken. Maar het is nu wel erg druk en ik merkte dat de echte koopjes ontzettend hard gingen vandaag. Als je dus specifiek voor een bepaalde aanbieding komt, dan weet ik niet of het verstandig is om in de trein te stappen voor die aanbieding. Vooral omdat je ook al ongeveer 16 euro (zeg maar 30 gulden) moet betalen voor een treinkaartje.
Anders bel je even op als je geinteresseerd bent in een bepaald produkt en dan vraag je na of ze nog veel hebben liggen. Dan kom je ook niet met een kater terug uit Nieuwegein..

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:16

Was voor mij de moeite waard. Dochter rijbroek met gratis bodywarmer. 2 Zadeldekken gratis aan 1 kant laten borduren. 1 Waardebon t.w.v. 15 euro. Ben nu verplicht tussen 15 januari en 18 februari nog een bezoek te brengen }> .

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:56

Ik ga morgen heen met Wodan en een stalgenoot. gewoon een gezellig dagje uit.
Een gezellig dagje in de rij staan misschien? Haha!

Weinig western dus he? Scheve mond

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:04

Lovely"]
[quote="Sjuimpje schreef:
http://www.freddysruitersport.nl/

Die zit een paar panden ervoor.
Mooie Dobert, Passier, K&K, Sommer collectie.
Ook dealen zij in Kentaur wat een heel goede prijskwaliteit verhouding heeft!


Zeg eens, wat heb je gekocht Party!! ???
[/quote]

Ik denk dat ik het weet,maar zeg het lekker niet Schijnheilig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:34

cowgirl schreef:
Ik ga morgen heen met Wodan en een stalgenoot. gewoon een gezellig dagje uit.
Een gezellig dagje in de rij staan misschien?

Weinig western dus he?


Yep, weinig western. Om precies te zijn: ik denk vier verschillende hoofdstellen, ongeveer tien zadels, een stuk of tien pads (drie of vier verschillende), een aantal sporen, wat 'houthakkersbloesjes', een paar neoprene singels en dat was het dan eigenlijk wel zo'n beetje. Geen cowboyhoeden of Australian Oil Hats (waar ik op hoopte) en ook geen mooie bosals e.d. Een beetje de basisspulletjes voor het western dus alleen. Erg jammer. Maar ja, als je de catalogus van Horse Lover bekijkt, dan zie je ook al dat ze maar drie pagina's aan western besteden. Voor westernartikelen moet je toch echt naar de speciale westernstores gaan, merk ik nu. Dan heb je meteen keus uit een veel groter assortiment.
Maar het is verder een erg leuke en mooi ingerichte winkel, hoor. Ik denk dat je je, ook al hebben ze weinig western, zeker gaat vermaken Lachen

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:38

Oh is toch meer dan ik verwacht.

Voor degelijk spul moet je toch wel naar de speciaalzaak, maar vaak hebben ze bij dit soort winkels wel goedkope pads of een leuk hoofdsteletje waar je 2 jaar mee doet. Haha!

Ik kom in iedergeval met een nieuw bit thuis, want die ik nu heb veroorzaakt schuurplekjes Boos!