Beschrijf je paard,als die een mens was geweest...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:39

Neelke: Een kwajongen! Een lange jongen (beetje klungelig), hem maakt niks uit en haald altijd kattekwaad uit met iemand...als hij iemand heeft gaat hij er echt voor...zou hij een vriendin hebben zou hij alles voor haar over hebben....en veel lol maken, mensen in de maling nemen en dat soort dingen dus echt een kwajongen! En zeer knap Tong uitsteken En een persoon die je kan vertrouwen! Als hij jou vertrouwd dan! en ook nog een erg leergierig-altijd in voor nieuwe dingen!
Laatst bijgewerkt door Lisjuh87 op 05-10-04 19:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50222
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:39

Leo... tja..

Stronteigenwijs (goh, zo baas zo paard? Haha! ) behoorlijk druk, niet stil kunnen zitten maar wel willen leren, zien etc. Wel een tikkeltje arrogant Bloos

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:46

Kathy: een kakwijf, strontjaloers, eenkennig maar als je haar eenmaal kent een schat. Verder denk ik dat ze wel graag in de belangstelling staat, ze is niet knuffelig dus geen klef persoon Schijnheilig

Lizje

Berichten: 17
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:36

Lizzy zou zo eentje zijn die zichzelf ontzettend goed en mooi vindt en dat aan iedereen laat merken. Ze zou allemaal jongen proberen te versieren en als er dan eentje hapt dat wijst ze hem weer af.. Haha! Ook wil ze dat iedereen aandacht aan haar geeft en als iemand dat een keer niet zou doen, zou ze wel weer voor zorgen dat de aandacht weer naar haar gaat. Eigenlijk best wel irritant dus, haha! Knipoog

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:02

Ik heb het er al vaker over gehad, hoe ze als mens zouden zijn.

De ruin zou als beroep professor, of onderzoeker hebben. Hij zou motorrijden. Een echte allemansvriend. Maar als hij ruzie zou krijgen met een andere vent dan zou hij een flink gevecht niet uit de weg gaan.

De merrie zou een echt trutje zijn, en een beetje zenuwachtig. Een mantelpakje met zwarte krokodillenleren hakkenschoenen en een zwartleren tasje. Ze zou flink flirten met andere kerels, maar zodra die dan interesse tonen krijgen ze een mep met het tasje. Voor de rest is het een typje wat de lakens uitdeelt als ze onder vriendinnen is. Met vreemde mensen wil ze niks te maken hebben. Ze doet de deur niet open als er iemand aanbelt. Haar auto zou een Ferrari zijn.

Fayyy
Berichten: 79
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:11

Leuk topic dit! Echt heel raar maar mijn paard lijkt echt sprekend op een jongen waar ik ooit iets mee heb gehad.. (als hij een mens was geweest denk ik dan he) Echt zon jongen met van die lompe acties en humor *LOL* En een beetje dom Bloos! Maar heel lief.. En wel een beetje merkleding enzo, maar niet zo heel overdreven enzo. Ohjah en heele grote voeten denk ik, Joost heeft namelijk erge platvoeten haha..

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:25

Ik denk dat Ewald een zou zijn die makkelijk contact legt, wel iets terughoudend. Ook heeft hij veel humor! En een vet lekker ding Vingers aflikken Lovers

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:13

Scum schreef:
De merrie zou een echt trutje zijn, en een beetje zenuwachtig. Een mantelpakje met zwarte krokodillenleren hakkenschoenen en een zwartleren tasje. Ze zou flink flirten met andere kerels, maar zodra die dan interesse tonen krijgen ze een mep met het tasje


hahaha echt te grappig gewoon Haha!

Tolosa: een lief meisje die overal aan meedoet en nooit wat te zeiken heeft.. een hele goede hartsvriendin heeft.. met haar hippe merkkleding zou ze veel jongens kunnen versieren en zou ze een lekkere wilde vent niet uit de weg ruimen... een meisje die vroeg aan kinderen zal beginnen haha

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:23

Ik ben heel blij dat 'mijn' paard geen mens is. Die zou dus een echte borderline persoonlijkheidsstoornis hebben Knipoog

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:43

chamaya: slim, knap meisje, maar wel een zeur .
Ze zou kakkerig zijn en vaak saggo.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:34

Maurits: Een wat mollige jongen met zeer veel humor. Niet echt geliefd bij de dames, totdat ze hem beter leren kennen. Vol grapjes, soms wat irritant en gek op aandacht.
Echt een vriend- jongen (misschien een tikkie homo erin :p)

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:22

yatoucha:

zij zou aan iedereen verkondigen dat ze gestudeerd zou hebben, maar ondertussen is ze ook smerig slim! en verder zou ze aan iedereen lak hebben en haar eigen zin doen! en een grote mond maar een klein hartje!
en van vriendjes en vriendinnetjeszou ze zeggen: van mij van mij!!!

ik denk ook dat ze de hele dag door aan de tofees en chocolaatjes zou zitten, lekker snoepen!!!


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:22

Mijn paard zou een hele grote mond hebben, maar een heel klein hartje. Hij zou heel dominant wezen (alles moet op zijn manier gaan) en ook heel erg jaloers

lies

Berichten: 9655
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:37

Een trotse, erg slimme, oude dame die angst heeft voor alles wat niet meer is, zoals het vroegah was..
Weinig vrienden Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:45

het was waarschijnlijk een cliniclown Clown
de lolbroek op school die leraren overspannen maakte met zn gare grappen....
het jongetje dat alle meisjes had versierd met zn stoere acties....
en zo kan ik nog wel even doorbrabbelen over mijn ventje, maar ben blij dat ie geen mensje is, haha en beschouw hem ook niet zo...

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 23:19

Haha! precies zo als zijn baasje, ongeduldig, inteligent, sensibel, soms eigenwijs, en af en toe een te grtoe bek Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:54

Bram zou een binneveter zijn..zo'n nerdje met een scheiding die de hele dag achter de computer spelletjes speelt. Maar als er dan iemand hem mee te spelen vraagt is ie helemaal blij. Als mensen hem beter kennen is ie een grote vriend, maar van onbekende wil hij niks weten.

Johnny zou altidj gepest worden, klein jongetje met een grote tas. Misschien een beetje te fors voor zijn leeftijd. Hiju zal alles over zich heen laten komen..

Saphie is "the bitch".. ze heeft bergen vrienden en maakt zich altijd druk om haar uiterlijk. Ik denk dat ze best een sletje is en heel veel mannenharten zou breken. Ze is wel heel lief wanneer je echt bevriend met haar bent.

Hiawatta is een allemandsvriend. Kleding boeit hem niet echt, maar hij vind het wel belangrijk hoe hij overkomt op andere mensen.. hij zou echt altijd bruut gaan stappen.. het feestbeest


Haha! Schijnheilig *LOL*

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:55

jointy : zou een gygantishe nerd zijn maar erg lief voor vrienden en gewoon alle mensen in zn omgeving enzo en erg behulpzaam en jaloers maar wel een knappe jongen Lachen

Jellie : zou echt een super kapsones meisjes meisje zijn en gewoon doet wat ze niet laten kan .

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:47

face off

zou een mens zijn met veel humor Clown
een beetje opdringerig
en heel Cool van karakter en een echte what ever look hebben
maar hopelijk geen joint erbij Rock-on, dudes!
maar als hij een lekkere vrouw ziet verandert dat helemaal in een macho look en gaat ie even uitsloven *LOL*

hij zou ook heel onhandig zijn en onder de blauwe plekken zitten van het stotten tegen kasten en stoelen Blauw oog
denk ook dat ie voor geen meter zou kunnen dansen Haha! Ach gut

lijkt me best grappig om een mens te zien met zoveel beenbeschermers als dat face off om heeft *LOL*

.

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:51

benneton: hij zou echt zo'n etterbakkie zijn Tong uitsteken die op blonde dames valt hahaha. hij zou wel heel eerlijk zijn. maar ondanks dat het een etterbakkie zou zijn, zou hij toch wel een rustige jongen zijn.
stille wateren, diepe gronden Knipoog.

whitney: zou een lief meisje zijn, die zich er niet om bekommert als ze vies wordt of een nagel breekt. ze zou wel sjansen met de leuke jongens om der heen en ze vindt iedereen lief. behalve als ze zich aan haar opdringen die mensen kunnen dan maar beter weggaan. ze zou geliefd zijn bij veel mensen.

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:41

akyro:

hij zou een echte macho zijn. maar toch wel een lieve
hij zou ook heeeeel nieuwsgierig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:47

Wel niet echt MIJN paardje maar...

Red Rock zou zo'n oudere vent zijn, eind 40, die denkt dat hij nog in zijn jonge jaren zit. Met zijn afmetingen zou hij proberen iedereen te imponeren. Hij is een echte macho, met een klein hartje. Erg sportief en jeugdig, maar wel een beetje stram, maar heeft dat zelf niet door en denkt dat hij heel wat is! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:03

boy Haha!

eeh, agressief ventje, beetje de macho uithangen Tong uitsteken weinig vrienden want iedereen is te "slecht" voor hem, en een verschrikkelijke uitslover

nou laat boy maar lekker paard zijn...Lijkt me een stuk beter als hij een mens zou zijn *denk ik*

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:49

Precies als zijn baasje: een hoop poeha en theater en een hart van goud.

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:47

Kimberley:

Ze zou een leuke mooie meid zijn, die wel een beetje arrogant kan zijn soms..Ook is ze wat ongeduldig, als ze iets wil moet het gebeuren EN WEL NU!

bronco: Macho man!! Hij kickt op aandacht en houdt ontzetend van uitsloven..maar ondanks dat kan hij ook heel erg lief zijn (als er niemand kijkt)

Dundee:Verlegen jongentje, laat anderen altijd voor en wil alles wel voor je doen, een echte vriend dus!