Wat vind jij van telepathie met dieren?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:40

Ik geloof er echt in, Ze kon me precies vertellen hoe arzu was(kwa karakter) en ze heeft nog nooit arzu gezien ofzo, Dus ik vind dat het kan.
enne, als ze alles uit hun duim zuigen, moeten ze wel eerst even langs het diet gaan om te weten hoe het zich altijd gedraagt enzo

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 01:43

Ik was er altijd heel nuchter in, maar heb door Bas z'n problemen verschillende mensen met hem laten 'comminuceren', 'voelen' 'Foto's voelen' e.d
Al die verschillende mensen zeiden afzonderlijk van elkaar, zonder elkaar te kennen of van Bas problemen af te weten hetzelfde over hem. Dat is mij toch iets té toevallig en ik geloof er nu dus wel in.

DPB heeft meerdere malen contact gehad met Bas en alles wat zij zei over zijn gevoelens kon ik alleen maar beamen, doordat ik dat ik zijn uiting en gedrag terug zag.

Dus ja, ik geloof er in

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:13

ik geloof er echt in er is iemand bij ons op stal die dat kan, ze heeft vaak met mijn vorige pony 'gesproken'. ook heeft ze met lana 'gesproken'. Lachen

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:38

Ik weet niet of ik het moet geloven, ik denk dat ik het dan eerst zelf mee zal moeten maken. Toch heb ik zoiets als mensen alles met hun paard kunnen bespreken zouden ze dan niet allang Grand Prix rijden Tong uitsteken

Ook zou ik andere vragen stellen, zoiets als. Ligt mijn zadel helemaal lekker, zit ik hem in de weg met rijden enz. Haha!

Maar natuurlijk is daar niks over zeggen zonder het een keer geprobeerd te hebben.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:56

ik denk dat paarden de taal der telepathie beter machtig zijn dan ons, afgestompte mensen. hoe denk je dat ze onderling communiveren? alleen met lichaamstaal en af en toe een snuif of hinnik??? ik denk het niet.

en dat mensen onderling nog dat sporadische telepathische contact met elkaar hebben zegt mij ook genoeg.

mèn ik wou dat ik het kon, wat zou mijn wereld er dan nog volmaakter uit zien! Het contact wat ik nu met dieren heb vind ik erg fijn en wat verdieping daarin aanbrengen... oh als ik dat toch eens kon.

het zou toch geweldig zijn als je met je paard kon communiceren?

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:30

iedereen kan het ook hoor....
Hoe? Begin bij jezelf en je hart de rest komt vanzelf...
En reiki is ook een goed begin om het te ontwikkelen.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:11

Ik geloof dat er psychische energie bestaat die door gedachten,emoties en wilsimpulsen wordt opgewekt en uitgezonden en te vergelijken is met een soort elektromagnetische energie.

Ik geloof dus best dat telepathie bestaat.
Ik denk dat telepathie voortkomt uit sterke emotie en dat het onbewust gaat.
Maar dan moeten beide partijen elkaar wel kennen.
Emotioneel verbonden zijn met elkaar dus.
De boodschap die de 1 verzend (onbewust) wordt door intuitie opgevangen door de ander.
Ik geloof dus ook in een zesde zintuig.

Of telepathie ook bestaat bij dieren?
Ja.....dat denk ik wel........maar dan bij dieren onder elkaar.
Van dier naar mens?........hmm....nee, denk het niet.

Misschien kan de persoon die zegt dat hij kan praten met dieren wel heel goed kleine signalen van de eigenaar opvangen.
Misschien zend de eigenaar van het dier de gegevens door en vangt die telepathiesche meneer dat wel op.
Hij is op het moment van de sessie wel emotioneel verbonden met de eigenaar van het dier.
En de eigenaar van het dier heeft veel mee gemaakt alleen kan de ervaring niet vertalen.bijv:
Als je een ongeluk heb mee gemaakt sla je dat allemaal op in je hersenen.
Alleen kan je nooit meer alles vertellen.
Bijv. dat er een rode auto langs reedt na het ongeluk.
Je kan je herinneren dat er een auto langs reedt maar weet niet meer welke kleur.
In je hoofd zijn die gegevens wel alleen je kunt ze zo snel niet boven halen.
Als die telepathische meneer/mevrouw dan jouw ervaringen opnoemt dan zeg je al snel dat iets klopt,omdat je je het dan wel weer herinnert.

Ook denk ik dat veel dingen standaard gezegt worden.
Je vormd er zelf een beeld naar.
Mijn horroscopen kloppen bijna altijd!
Achteraf dan he.
Ik vertaal een gebeurtenis uit die week naar wat er gezegt werd in een horroscoop.


Erg moeilijk uit te leggen wat ik nou bedoel Lachen .

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:46

Ik geloof dus echt niet in een horoscoop uit bv de krant, dat is veel te algemeen, maar telepathie met dieren wel. Mensne willen alles zo bewezen zien, en dat gaat gewoon niet altijd.

EbbyT
Berichten: 262
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:19

Ja, ik geloof erin. Kan het tenslotte zelf ook en je verklaart jezelf niet graag voor gek Haha!. Ik kan geen vragen stellen maar alleen ontvangen en om het te vertalen naar woorden kan ik al helemaal niet. Vind het zeer knap om dat uberhaupt te proberen, ik wil me er neit eens aan wagen.
Alleen vind ik het woord telepathie verkeerd gekozen, maar mijn mening kan veranderen als ik er meer ervaring ik krijg, omdat het niet echt in het hoofd van het paard zitten is maar meer op je intuitie.
Iedereen heeft wel intuitie, een voorbeeld:
Het karakter van een vreemd paard, ik weet niet hoe jullie dat analyseren maar ik ga altijd ff bij de wei of box zitten en het paard bekijken (daarmee laat je je intuitie spreken en heb je meestal al het karakter). Zo zat ik laatst weer bij de wei van mijn paard waar een merrie in staat. Het karakter analyseren van het betreffende paard, ik zal dat niet hier neertypen want dat is niet belangrijk, maar wat opviel was dat het paard een soort van onreipheid om zich heen had hangen en toch de baas was cq probeerde te spelen. Hmm, niet precies goed gevangen in woorden, dat kan ik niet maar het komt een beetje in de buurt. Daarover veder denkend, hoe kan dat? UIteindelijk kwam ik uit op te vroeg spenen of in een opfokgroep gestaan waar ze wel de leider moest wezen maar daar nog niet aan toe was, bij gebrek aan ouderedieren. Nagevraagd bij de eigenaar, was het dier dus idd te vroeg gespeend. Je kunt het telepathie noemen maar ik vind het gewoon intuitie... En dat kan iedereen en er is eigenlijk neits zweverigs aan.